Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Telefonod védelmét vesszük célba – ismerd meg az új Simple szolgáltatást!
Óvod, félted a zsebedben lapuló csúcskészüléket? Értékeid védelme számunkra is fontos: a Simple alkalmazásban már mobiltelefonodra is köthetsz biztosítást. Képernyő törés, vagy akár lopás esetén is számíthatsz ránk, az ügyintézéshez pedig még csak ki sem kell mozdulnod otthonról!
Bemutatkozik a Simple Készülékbiztosítás
Már megbántad, hogy vásárláskor nem kötöttél biztosítást mobilodra? A Simple app Hello Készülékbiztosításával új és használt telefonodat is biztonságban tudhatod – a biztosítás megkötése csupán néhány kattintás az alkalmazásban. Szinte bármilyen típusú és korú érintőképernyős okostelefonra köthetsz biztosítást, ha a készülék kijelzője ép. Az alkalmazásban a Készülékbiztosítás szolgáltatást megnyitva automatikusan megjelennek az elérhető biztosítási csomagok. A díjakat a telefonod újkori árkategóriája alapján jeleníti meg az app.
Válaszd ki a Neked megfelelő csomagot!
Kétféle biztosítási csomag érhető el: az Alap csomaggal képernyő töréskár, az Extra csomaggal képernyő törés- és lopáskár ellen biztosíthatod mobilodat. A biztosításkötés feltétele mindkét esetben, hogy a készüléked típusa szerepeljen a biztosítható készülékek listáján, – amelyet könnyen ellenőrizhetsz azzal, hogy megnyitod a Simple app biztosítás menüpontban a Hello készülékbiztosítást és ha látod a csomagokat a díjakkal a készüléked típusa alapján biztosítható – valamint az is, hogy a készülék hibátlan állapotban legyen.
Szerződéskötés a kanapé kényelméből
Mint említettük, a biztosítást az alkalmazásban megkötheted. Itt ellenőrizheted néhány egyszerű lépessel azt is, hogy a készüléked kifogástalan állapotú, ennek ellenőrzése a képernyő felületének átsimításával és kijelző fotózással történik. A biztosítás a képek elbírálását követően veszi kezdetét.
A díjbefizetés is az alkalmazáson keresztül történik – használd mentett bankkártyádat, vagy rögzítsd menet közben bankkártyaadataidat, ha ezt korábban még nem tetted meg. Választhatsz havi vagy negyedéves díjfizetést, ilyenkor a fizetési határidőkről mindig értesítést küldünk. Ha elmented bankkártyádat Simple-fiókodba, a díjbefizetéseket néhány kattintással letudhatod. Van lehetőség egyszeri, éves befizetésre is – válaszd a számodra ideális ütemezést!
A kárbejelentés menete
A kárbejelentés szintén online történik. Fontos, hogy az esetet mihamarabb, a káreseménytől számítva legfeljebb 5 napon belül bejelentsd. Miután ezt sikeresen megtetted, egyéb teendőd nincs: a futárszolgálat felveszi a megrongálódott telefont és szervizbe szállítja. Szintén a futárszolgálat viszi majd ki neked a javított- vagy cserélt készüléket (feltéve, ha a készülék gazdaságosan nem javítható, vagy ha a készüléked ellopták) is. A készülék átvételekor kell majd kifizetned az önrészt a futárnak.
Források: simple.hu/keszulekbiztositas/
simple.hu/gyik/#keszulekbiztositas
hello.hu/simple-keszulekbiztositas
A borítókép csak illusztráció. Forrás: shutterstock.com