Tájékoztatunk, hogy hamarosan megszűnik a Simple Classic alkalmazás támogatása Android rendszerű készülékeken, az alábbi menetrend szerint:
- 2025. november 1-től: megszűnik az alkalmazáson belüli szolgáltatásokban a vásárlás és fizetés lehetősége (kivéve érintéses mobilfizetés).
- 2025. december 1-től: a Simple Classic alkalmazás szolgáltatásokat tartalmazó verziója nem lesz elérhető a Play Store áruházban
- A megvásárolt szolgáltatások, termékek 2025. december 1-ig lesznek elérhetők a Simple Classic Android alkalmazásokban.
- 2025. december 1. után az új Simple alkalmazásban találod meg termékeidet és fiókadataidat.
A Simple Classic alkalmazást így végleg felváltja az új Simple app, amelyben már elérhető minden fontos szolgáltatás, melyet a Simple Classic is tartalmaz. Ha még mindig a Classicot használod, kérjük hogy mielőbb válts az új alkalmazásra.
Miután letöltötted az appot, jelentkezz be a megszokott módon a Simple-fiókodba.
❗ FONTOS: Ha van érvényes BKK, MÁV vagy egyéb bérleted, javasoljuk, hogy csak azután töröld a Classic appot a készülékedről, miután beléptél a fiókodba az új alkalmazásban, és az Áthelyezés gommbbal aktiváltad a bérletedet.
Első vásárlás alkalmával biztonsági okokból meg kell adni a bankkártyád CVC kódját az új alkalmazásban a kártya feloldásához.
Érintéses mobilfizetéshez keresd meg a Tárcám menüpontban az elmentett OTP Mastercard/Visa bankkártyádat vagy Simple kártyádat, digitalizáld be, és állítsd be a Simple appot elsődleges NFC-alkalmazásként.
2025. december 1-től már csak az új Simple alkalmazáson keresztül lehet:
- használni a Simple Classic alkalmazásban megszokott szolgáltatásokat: Parkolás, e-Matrica, Érintéses mobilfizetés (OTP Mastercard és Visa bankkártyával egyaránt, valamint Simple kártyával), Csekkbefizetés, Mobiljegy/BKK/MÁV, Hűségkártya, Autómentés-biztosítás, Készülékbiztosítás, Pénzküldés, OTP Egészségpénztári kártya feltöltés, SZÉP-kártya egyenlegkezelés, Simple kártya.
- kezelni a Simple-fiókot, a benne tárolt bankkártyákat, tranzakciós és egyéb fiókadatokat.
- elérni a Simple Classic alkalmazással korábban megvásárolt termékeket (mobiljegyek és bérletek, autópálya-matricák, biztosítások, stb.).
Az új Simple app egy önálló alkalmazás, telepítésével a Simple Classic app nem törlődik a mobilodról!
Gyakran ismételt kérdések
Az új Simple alkalmazás Android verziójában megtalálok minden olyan szolgáltatást, amit a Simple Classic Android verziójában használtam?
- Az új Simple appban megtalálsz minden fontos szolgáltatást, amit a Classicban is használtál, beleértve az érintéses mobilfizetést OTP Mastercard bankkártyákkal.
Mi történik az aktív termékekkel a kivezetési folyamat során?
- Aktív BKK, MÁV és egyéb mobiljegyek/bérletek: a kivezetési időszakban rendeltetésszerűen felhasználhatók a Simple Classicban is utazáshoz, ezt követően az új Simple alkalmazásban a fiókodba belépve megtalálod az aktív és nem felhasznált termékeket. Ha nem aktív a termék, használd az „Áthelyezés erre a készülékre” gombot az aktiváláshoz.
- A Simple kártya egyenlegét 2025. december 1-től követően az új Simple appon keresztül kezelheted.
- A Simple Classic alkalmazással megvásárolt autópálya-matricák érvényesek maradnak a vásárláskor megadott érvényesség végéig függetlenül attól, letöltöd-e az új appot, és az új Simple alkalmazásba belépve is megtalálod őket az e-Matricáim menüpontban.
Mi történik, ha törlöm a Simple Classic appot a mobilomról?
- Ez esetben Simple-fiókodban tárolt termékeket, javakat, bankkártyákat és tranzakciótörténetet az új Simple alkalmazásba bejelentkezve találod meg. Javasoljuk előbb telepíteni az új appot, és csak ezután törölni a Classicot a mobilodról.
Mi történik a felhasználói Simple-fiókkal?
- A felhasználói Simple-fiók megmarad, és továbbra is használható Android és iOS rendszerű készüléken az új Simple appokban belépve a fiókba, vagy a SimplePay felületen belépve a fiókodba.
Bármilyen egyéb kérdés, vagy felmerülő probléma esetén kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat a következő elérhetőségeken:
Ügyfélszolgálat email
Telefon (0-24): +36 1/20/30/70 366-6611