Simple kártya - Mobilfizetés

  • Mostantól mindegy hol bankolsz!
  • Lépj be te is a mobilfizetés világába!
  • A Simple segítségével élvezheted az érintéses mobilfizetés előnyeit
  • Töltsd le az alkalmazást, és próbáld ki most!
Letöltés
  • A Simple kártyával bármely bank ügyfeleként elérhető számodra az érintéses mobilfizetés
  • Gyorsan és egyszerűen létrehozhatod Simple kártyádat
  • Simple kártyád egyenlegét egyszerűen feltöltheted
  • Mobiloddal fizethetsz az érintéses termináloknál

MOSTANTÓL MINDEGY, HOL BANKOLSZ: 

  • Lépj be az alkalmazásba, és regisztráld be bármely bank által kibocsátott Mastercard, Maestro, VISA vagy American Express bankkártyádat
  • Ezután hozz létre virtuális Simple kártyát az alkalmazásban.
  • Töltsd fel Simple kártyád egyenlegét előzőleg beregisztrált és azonosított bankkártyádról.
  • Máris fizethetsz a mobiloddal az érintéses elfogadóhelyek többségénél!*
  • Simple kártyáddal az alkalmazáson belül is fizethetsz, a Cinema City és a Mozi szolgáltatásokban vásárolhatók mozijegyek általa. 
  • A Simple kártya igénylése egyszerű, teljesen online folyamat, így a kártya létrehozása és az egyenlegfeltöltés is pillanatok alatt megvan.

A Simple kártya lényege, hogy azok a felhasználók, akik nem rendelkeznek OTP Bank által kibocsátott bankkártyával, egy virtuális prepaid kártyát hozhatnak létre és erre pénzt tölthetnek fel. A kártya digitalizációja után már érintéssel is tudnak fizetni az alkalmazáson keresztül. 

Ha rendelkezel OTP Bank által kibocsátott MasterCard vagy Maestro bankkártyával, azt közvetlenül is digitalizálhatod az alkalmazásban érintéses mobilfizetéshez (NFC fizetés) - a részletekért kattints ide. Ha nem rendelkezel, olvass tovább!

A SIMPLE mobilfizetéssel: 

  • Nem kell magadnál tartanod és fizetéskor keresgélned bankkártyádat.
  • A képernyőzár feloldásával azonosítod magad fizetéskor.
  • Az érintéses terminállal rendelkező elfogadóhelyek többségénél fizethetsz mobiloddal.*
  • Tranzakciód részleteit megtalálod az alkalmazásban.
  • Érintéses fizetésre nem alkalmas bankkártyáról is feltöltheted Simple kártyádat. 

Mi szükséges a Simple kártya igényléséhez és használatához?

  • Android operációs rendszerű okostelefon.
  • Legalább 3.2.0 verziójú Simple alkalmazás
  • Érintéses mobilfizetéshez NFC funkció a mobilkészülékedben, és legalább 4.4 (KitKat) vagy újabb kiadású verziójú Android 

A SIMPLE KÁRTYA IGÉNYLÉSÉNEK ÉS DIGITALIZÁLÁSÁNAK FOLYAMATA:

  • Regisztráld bármely bank által kibocsátott bankkártyádat az alkalmazásban, majd válaszd az "Érdekel" opciót.
  • Korábban regisztrált, vagy nem regisztrált bankkártya esetén a Bankkártyáim menüpontban keresd a Simple kártyát igényelek opciót. 
  • Töltsd ki az igénylőlapot az alkalmazásban, és fogadd el a szerződési feltételeket.
  • Ezt követően Simple kártyád néhány másodpercen belül elkészül. 
  • Ha telefonod NFC képes, a kártya digitalizálása automatikusan elindul.
  • Töltsd fel Simple kártyád egyenlegét bármely bank által kibocsátott, és az alkalmazásban biztonságilag azonosított Mastercard, Maestro, VISA vagy American Express bankkártyáról.
  • 500 forint feltöltési bónuszt kapsz az első feltöltés során, egyszeri alkalommal (az akció visszavonásig érvényes)

Információk érintéses mobilfizetéshez: 

  • Ha van NFC funkció a telefonodon, Simple kártyád létrejöttekor automatikusan digitalizálódik érintéses mobilfizetéshez
  • Kapcsold be az NFC funkciót a telefonodon (az alkalmazás ezt is felkínálja).  
  • Simple kártyádnál megjelenik, az "Érintéses fizetés aktív" felirat.
  • Állítsd be, hogy a Simple legyen az elsődleges fizetési alkalmazás. Ezt az alkalmazás felkínálja, de a telefon beállításaiban az "Érintéssel való fizetés" menüben is be tudod állítani. 

A Simple kártyával való Mobilfizetés folyamata:

Az üzletben csak kapd elő a mobilodat, amikor a pénztáros kéri a kártyát, majd:  

  • Éleszd fel a telefonodat, és oldd fel a képernyőzárat.
  • Érintsd a terminálhoz a mobilodat - az alkalmazás automatikusan megnyílik.
  • Várd meg a sikeres tranzakció jelzést, és kész is! 

Fontos:

  • 2 perc áll rendelkezésre az azonosítást követően a fizetésre, utána újra kell azonosítanod magad (a képernyőzár feloldásával).
  • Ha nincs beállított képernyőzárad, vagy Android 4.4 KitKat verziójú a telefonod, a fizetésnél a Simple jelszavadat kell megadnod. 
  • Ha nincs beállítva, a biztonságos fizetés érdekében javasoljuk, hogy állíts be képernyőzárat a telefonodon. Ha van ujjlenyomat olvasó a telefonodban, azzal is működni fog a fizetés.
  • Sikeres érintéses fizetés után egy zöld pipa jelenik meg a képernyőn.  Ez még nem jelent egyben sikeres tranzakciót is, arról a terminál ad visszajelzést!
  • Sikeres vásárlás után az alkalmazás Vásárlásaim menüpontában találod meg a tranzakció részleteit. 

Jó, ha tudod:

  • Vásárlási és egyenlegfeltöltési limit: törvényi szabályozás okán egy naptári hónapban legfeljebb 65.000 forintot tölthetsz fel Simple kártyádra és a havi vásárlási limit is megegyezik ezzel az összeggel.
  • Simple kártyához kapcsolódó díjak: a Simple kártya egyenleg vezetéséhez, elszámolásához, zárásához és feltöltéséhez kapcsolódó díjak akciósan elengedésre kerülnek, melyet a Bank visszavonásig, de legkésőbb 2019.02.28-ig biztosít. A Simple kártya díjainak részletes leírását az Üzletszabályzat tartalmazza.
  • Tokenek: egymást követő 10 alkalommal tudsz vásárolni az applikációval offline módban, ennyi tokent tárol el egyszerre az alkalmazás. Ha elfogytak a tokenek, az internetre csatlakozva automatikusan letölti a következő fizetési tokeneket az alkalmazás. Az utolsó 3 tokennél figyelmeztetést küld. 
  • Kilépés-újradigitalizálás: Ha kilépsz (log out) a Simple profilodból, legközelebbi belépésedkor az érintéses fizetésre regisztrált kártyáidat újra kell digitalizálnod (ez egy gombnyomás, az app automatikusan felkínálja)
  • *Nincs PIN kód: A Simple kártyának nincs PIN-kódja, de a telefonos azonosításnak köszönhetően az új terminálok már nem kérnek PIN-kódot 5000 Ft feletti vásárlásoknál. Régebbi termináloknál előfordulhat, hogy a terminál PIN-kódot kér - ilyenkor a Simple kártya nem használható fizetéshez!
  • Elsődleges kártya: Ha az elsődleges kártya inaktív, akkor fizetésnél a telefont a terminálhoz érintve nem fogsz tudni fizetni. Amennyiben nem az elsődleges kártyáddal szeretnél fizetni, az applikációban a (digitalizált) kártya képére bökve is tudsz fizetést indítani. A fizetést kártyánként inaktívvá is teheted.
  • Árnyékolás: Vastag vagy fémes anyagú telefontok árnyékolhatja a telefon NFC antennáját. Ha nem érzékeli a terminál a telefont, vedd el és érintsd oda újból a telefon hátoldalát kicsit arrébb mozgatva. Fizetés közben ne mozgasd a telefont, mert érzékeny a telefon antennája.
  • Simple kártya törlése: ha törlöd az alkalmazásból Simple kártyádat, 2 munkanapig nem igényelhetsz új kártyát.  

Nem működik az érintéses mobilfizetés simple kártyával, ha:

  • *Ha régi típusú (V2-es) POS terminálokon, 5000 Ft felett próbálsz fizetni.
  • Előzőleg kiléptél Simple profilodból.
  • Miután újra bejelentkeztél, nem igényelted újra az érintéses fizetést.
  • Külföldön tartózkodsz.
  • Hibás a jelszó, vagy képernyőzár. 
  • Kikapcsolt állapotban van az NFC funkció.
  • Alvó állapotban van a képernyő.
  • Elfogyott a fizetési token.
  • Nincs fedezet az egyenlegeden.
  • Problémát okozhat, ha készülékedben NFC SIM-kártya található.

 

 

 

 

Töltsd le a Simple alkalmazást a mobilodra!