Önnek még nincs beállított Simple jelszava. Kérjük adjon meg egyet!
Almenüpontok
Lépj be
Simple kétfaktor

Simple-fiók kétfaktoros azonosítás – GYIK

Már a Simple-fiókhoz is elérhető a kétfaktoros fiókazonosítás emailes bejelentkezés esetén! Az alábbiakban összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat Neked.

Mit jelent az, hogy kétfaktoros azonosítás?

Amennyiben új/ismeretlen eszközről jelentkezel be a Simple-fiókodba email és jelszó megadásával, a Simple-jelszavad mellett egy egyedi, 6 jegyű megerősítő azonosítószámot is meg kell adnod, amit a Simple-fiókban regisztrált emailcímedre küldünk ki.

Milyen felületeken kell megadnom a kétfaktoros azonosítót?

A Simple és Simple Classic alkalmazásokban új eszközről bejelentkezve, valamint a SimplePay felületen új böngészőből a Simple-fiókodba bejelentkezve is meg kell adnod a megerősítő kódot.

  • A kódot kizárólag a kódbekérő felületen add meg, és ne küldd el senki másnak, sem szóban, sem telefonon keresztül, sem írásban, akkor sem, ha megbízhatónak tűnik az illető!
  • Sem az OTP Mobil, sem a Simple vagy SimplePay munkatársai nem keresik telefonon a felhasználókat kódbekérés céljából.

Mi számít új eszköznek?

Minden olyan mobiltelefon vagy webes böngésző, ahol a funkció bekapcsolását követően először bejelentkezel a Simple-fiókodba emailcím és jelszó megadásával.

Mi történik, ha elrontom a kódot?

Egy kóddal 3 alkalommal próbálkozhatsz, legfeljebb 5 percen keresztül, és háromszor kérhetsz új kódot. Új kód kérésével az előzőleg küldött kód érvénytelen lesz. Ha mindhárom kóddal sikertelenül próbálsz belépni, fiókod 15 percre zárolásra kerül, és ezután próbálkozhatsz újra.

Mi a tendő, ha nem találom a kódot?

Ilyen esetben elsősorban ellenőrizd az emailfiókod almappáit. Ha ott sem találod, győződj meg róla, hogy valóban a Simple-fiókban regisztrált megfelelő emailfiókban keresed-e a kódot. Ha Facebook-fiókkal regisztráltad a Simple-fiókodat, előfordulhat, hogy a Facebook-fiókban egy másik emalicím van megadva, és ilyen esetben ez a Simple-fiókazonosítód.

Átmenetileg előfordulhat, hogy bizonyos szolgáltatókhoz tartozó e-mail címekre ( @yahoo.com, AOL, Netscape) érkező levelek a levelezőkiszolgálójuk korlátozása miatt, jelenleg akár több órás késéssel érkezhetnek csak meg. Dolgozunk a probléma feloldásán a külső levélküldő rendszer üzemeltetőjével közösen.

Google-, Facebook- és Apple-fiók belépéshez is tudok kétfaktoros azonosítást beállítani?

Nem, viszont ha a fenti social fiókok valamelyikével használod a Simple-fiókodat, javasoljuk, hogy állíts be ezen fiókjaidhoz külön kétfaktoros azonosítást is a biztonság növelése érdekében.

Hiába írom be a kódot, nem történik semmi, csak pörög az app.

Előfordulhat, hogy beragad a kódmegadás, ilyen esetben javasoljuk az app törlését és újratelepítését. Dolgozunk a hiba elhárításán.

Hová tűnt a Simple-fiókos fizetési lehetőség a SimplePay webshopokból?

Műszaki okokból átmenetileg korlátozuk a SimplePay felületeken a Simple-fiókos fizetési lehetőséget, dolgozunk a helyreállításon.

Miért nem tudom kikapcsolni a kétfaktoros azonosítást?

Biztonsági okokból kötelezővé tettük minden fiókon, ez az adataid biztonságát szolgálja.

Milyen app verziótól érem el a fiókazonosítást?

  • Simple app: az 1.48.0 verziószámtól kezdve.
  • Simple Classic app: a 3.87.0 verziószámtól kezdve.

Az ennél korábbi verziószámú alkalmazások a továbbiakban nem használhatók.

További részleteket a szolgáltatásról itt találsz.