Önnek még nincs beállított Simple jelszava. Kérjük adjon meg egyet!
Almenüpontok
Lépj be
Biztosításkötés menete

Óvd meg mobilodat! Biztosításkötés, de hogyan?

Mindent megteszel, hogy telefonodat biztonságban tudd? Mutatjuk hogyan zajlik a biztosításkötés kedvenc készülékedre.

Vajon a divatos tokok és könnyed fóliák tényleg elég védelmet nyújtanak? Ha értéked védelme számodra is fontos, menj inkább biztosra. A Simple Készülékbiztosítás szolgáltatásával most új vagy használt mobilodat képernyő törés és lopás ellen is egyszerűen biztosíthatod!

Első lépések

A biztosítást a Simple alkalmazásban tudod megkötni, a folyamat csupán néhány perc, és mobilodat máris biztonságban tudhatod: nyisd meg a Simple alkalmazást, vagy töltsd le, ha ezt korábban még nem tetted meg. Első lépésként hozd létre Simple-fiókodat, és a kényelmes ügyintézés érdekében fontold meg bankkártyád elmentését – ha ezt már mind megtetted korábban, csak jelentkezz be!

Az alkalmazásba lépve keresd meg a „Biztosítás” szolgáltatást, azon belül pedig kattints a „Készülékbiztosítás” menüpontra. Ha mobilod szerepel a biztosítható készülékek között, automatikusan megjelennek a választható csomagok. A biztosítható készülékek listája folyamatosan frissül az újabb modellek megjelenésével.

Peti* munkaeszközként tekint a mobiljára: nem fordulhat elő, hogy valami történjen a készülékével. A múlt hibáiból tanulva nem bízza a véletlenre a szuperkütyü sorsát – az Extra csomagot köti meg a Simple-ben, ezzel képernyő törés és lopás ellen is biztosítja telefonját. Ha a mobilt eltulajdonítják, vagy betörik a képernyője, a készülékcserét vagy javítást a biztosító intézi. Petinek ki se kell mozdulnia otthonról, mert a biztosító futárt küld a készülék felvételére és kiszállítására.

Használt a telefonom! Mit tegyek?

A biztosítást új- és használt készülékedre is megkötheted, ha annak állapota a szerződéskötéskor sértetlen.  A telefon épségét az appon keresztül tudod ellenőrizni  fotózással és képernyő simítással.** Kétféle készülékbiztosítási csomag közül is választhatsz. Az Alap csomag képernyő törés javítására nyújt fedezetet, az Extra csomag ezen felül lopáskár esetén is segítséget nyújt.

Térjünk a lényegre. Mennyibe kerül ez nekem?

A biztosítás díja mindkét csomagban a készülék újkori piaci értékétől függ. Ezt egy összegben is befizetheted egy évre az alkalmazásban, de lehetőséged van negyedéves és havi részletfizetésre is – ha a részletfizetést választod, az app mindig figyelmeztetést küld majd, hogy le ne maradj a befizetési határidőről. Megkötött biztosításod részleteit ezentúl mindig megtalálod az alkalmazás „Biztosításaim” menüpontjában – a kárbejelentést intézheted a Simple appban, vagy a hello.hu weboldalon. A biztosításkötésről e-mailben is nyugtát kapsz, amely tartalmazza a szerződésszámot és a csoportos készülékbiztosításhoz való csatlakozási kérelmet.


*Peti fiktív karakter. Kitalált története a biztosításkötés menetét kívánja szemléltetni.

**A képek 15 napon belül kockázat-elbírálás során ellenőrzésre kerülnek, és ha a készülék hibátlan a biztosítás kezdetét veszi.

A borítókép illusztráció. Kép forrása: shutterstock.com