Önnek még nincs beállított Simple jelszava. Kérjük adjon meg egyet!
Almenüpontok
Lépj be
OTP Visa mobilfizetés

Érintéses mobilfizetés OTP Visa bankkártyával

Már OTP Visa bankkártyádat is használhatod bolti mobilfizetésre a megújult Simple alkalmazással*.

Miért jó a Simple alkalmazással a mobilfizetés?

  • Gyorsan és biztonságosan fizethetsz a boltokban mobiloddal anélkül, hogy elővennéd bankkártyádat
  • A 15 000 Ft feletti vásárlások jóváhagyásához sem kell PIN-kódot megadni, mivel minden vásárlás előtt a telefon zárképernyőjének feloldásával azonosítod magadat.

Regisztráld érintéses mobilfizetéshez OTP Visa bankkártyádat (Android rendszerű készülékeken) néhány lépésben, és máris fizethetsz a boltokban mobiltelefonoddal!

Hogyan regisztrálhatod bankkártyádat és hogyan fizethetsz a digitalizált változatával a  boltokban?  

  • Ha még nem tetted, töltsd le a megújult Simple alkalmazást Androidos telefonodra, majd lépj be a Simple-fiókodba.
  • Keresd meg a Tárcám menüpontban az elmentett OTP Visa bankkártyádat, vagy regisztrálj új OTP Visa bankkártyát.
  • Kattints a kártyára, igényeld az érintéses mobilfizetést, majd az SMS-ben küldött megerősítő kód segítségével digitalizáld a kártyát
  • Kapcsold be az NFC funkciót a mobilodon, és állítsd be, hogy a Simple legyen az elsődleges fizetési alkalmazás.
Ha mindez megvan, készen állsz az érintéses mobilfizetésre: fizetéskor csak oldd fel telefonodat, és tartsd a terminálhoz. Az alkalmazás automatikusan elindul, és végbemegy a fizetés.
 

Töltsd le most a megújult Simple alkalmazást NFC funkcióval rendelkező Android készülékedre, és használd Te is bankkártyaként, mobilfizetésre is a mobilodat! 

 
Google Play Simple Plus
*A megújult Simple alkalmazás 2023. május 15-ig Simple Plus alkalmazás néven volt elérhető. Az 1.34.0 verziószámtól Simple alkalmazás néven érhető el. 

FIGYELEM: OTP MasterCard és Maestro kártyák továbbra is a megszokott Simple Classic alkalmazással digitalizálhatók érintéses mobilfizetésre.

OTP Visa bankkártya digitalizálása – részletek

  • A bankkártya Simple alkalmazásba való berögzítését követően az Aktiválom gombra kattintva a bankkártya digitalizálási folyamata elindul.
    • A Tárcám menüpontban később is bármikor elindítható a digitalizáció az adott bankkártya alatt látható „Érintéses fizetés igénylése” funkcióval. Ennek feltétele, hogy a kártyán előzetesen megjelenjen az „érintéses fizetés elérhető” felirat – ez jelzi, hogy az adott kártya digitalizálható.
    • A kártyadigitalizálás folyamata a kártyaképre kattintva megjelenő képernyőn az „Érintéses fizetés igénylése” gombbal indítható abban az esetben, ha a kártya már átesett biztonsági azonosításon.

Az Aktiválom/Érintéses fizetés igénylése gombra kattintva a „Biztonsági azonosítás” képernyőre jelenik meg, ahol lekérhető a biztonsági azonosításhoz szükséges SMS kód a banknál megadott telefonszámra.

  • Ha a kívánt telefonszám szerepel a listában, a „Kód lekérése” gombbal kérhető az 5 számjegyű kód, amelyet a következő képernyőn kell megadni.

Nem találom az SMS kódot, mit tegyek?

A kód a kártya elmentése során végrehajtott 100 forintos próbaterhelés során küldött banki SMS-ben (ha van beállított SMS kontroll szolgáltatás alacsony összegre is), vagy a hozzá tartozó tranzakció leírásában megtalálható annak könyvelését követően a netbankban (jellemzően 1-2 munkanapon belül), vagy a hónap végi számlakivonaton.

Ha nem találod a kódot, az „Új próbaterhelést kérek” képernyőn kérhető új SMS, amely az OTP banknál az adott számlához tartozó telefonszámra érkezik (tehát nem a Simple alkalmazásban beállított telefonszámra!).

  • Ha van beállítva SMS szolgáltatás, de nem érkezett SMS, a bankkal kell egyeztetned, hogy SMS küldésre, vagy a kártya használatára limit van-e beállítva.
  • Ha nincs beállítva SMS szolgáltatás, akkor a netbankban, vagy a havi számlakivonaton ellenőrizheted, valamint a banktól, és a Simple ügyfélszolgálatától is megkérdezheted az aktiváló kódot.

Bankkártya rögzítése az alkalmazásban

A Simple alkalmazásban a bankkártyarögzítés lehetősége több felületről is elérhető, melynek során a Bankkártya rögzítése képernyőt kell kitölteni a megfelelő kártyaadatokkal.

Kétféleképpen regisztrálható bankkártya a Simple alkalmazásban:

  • A Tárcám menüpontban az ,,Új bankkártyát rögzítek” menüpontban, 
  • Vásárlás során a fizetési felületen új bankkártyával való fizetés esetén.
  • A kártyaszámot beírva a rendszer felismeri, hogy milyen típusú kártyáról van szó,
  • A bankkártyát elnevezheted tetszés szerint, ha nem teszed, alapértelmezetten a kártyatársaság neve (pl. Mastercard) és a kártyaszám utolsó négy számjegye kerül az elnevezésbe. 
  • A bankkártya adatainak megadását követően a Bankkártya mentése gombra kattintva az alkalmazás indít egy 100 Ft-s tranzakciót, amivel a bankkártyát ellenőrizzük.
  • A berögzítéskor meg kell adnod a Simple-jelszavadat is.  
  • A 100 forintos tranzakciót a erős ügyfélhitelesítéssel jóvá kell hagynod a banknál meghatározott módon: a banki alkalmazásban és/vagy SMS/telekód megadásával. A telefonszámot és a telekódot a banknál tudod beállítani.
  • Amennyiben sikeres a jóváhagyás és a tranzakció, a bankkártya elmentésre kerül az alkalmazásban, és egyúttal a Simple-fiókodban.

A 100 Ft-os próbaterhelés összege automatikusan visszatérítésre kerül a számládra – ennek átfutási ideje 1-2 munkanapot igénybe vehet a bank gyakorlatától függően.