Mobilfizetés

  • Mostantól használd bankkártyaként, mobilfizetésre is a mobilodat
  • Mindegy hol bankolsz, a mobilfizetés élménye mindenkinek elérhető
  • Fizess a boltban érintéses mobilfizetéssel!
Tudj meg többet!

MOSTANTÓL MINDEGY, HOL BANKOLSZ: 

Ha OTP Bank által kibocsátott MasterCard vagy Maestro bankkártyával rendelkezel:

  • Android készülékeken egyszerűen digitalizálhatod érintéses mobilfizetéshez a Simple alkalmazásban. A folyamat 1-2 percet vesz igénybe, és máris mobiloddal fizethetsz számos elfogadóhelyen! 

Ha nincs OTP bankkártyád:

A SIMPLE MOBILFIZETÉSSEL: 

  • Nem kell magadnál tartanod és keresgélned bankkártyádat
  • PIN kód helyett elég a képernyőzárat feloldanod
  • 5000 forint felett is vásárolhatsz PIN kód nélkül
  • Bármely érintéses terminállal rendelkező elfogadóhelyen fizethetsz mobiloddal
  • Tranzakciód részleteit megnézheted az alkalmazásban
  • Netkapcsolat nélkül is fizethetsz 

MI SZÜKSÉGES A SIMPLE MOBILFIZETÉS HASZNÁLATÁHOZ?

  • OTP Bank által kibocsátott, MasterCard vagy Maestro típusú bankkártya (nem szükséges, hogy érintéses fizetésre alkalmas legyen)
  • Ha nem vagy OTP-s, hozz létre Simple kártyát! A részletekért kattints ide!
  • Android operációs rendszerű okostelefon, melyen legalább 4.4 (KitKat) vagy újabb kiadású verzió fut
  • NFC funkció a mobilkészülékedben
  • Legalább 3.1.0 verziójú Simple alkalmazás (Simple kártya esetén legalább 3.2.0) 

HOGYAN HASZNÁLD A SIMPLE MOBILFIZETÉST?

KÁRTYA DIGITALIZÁLÁSA:

  • Rögzítsd az alkalmazásban OTP MasterCard vagy Maestro bankkártyádat a "Bankkártyáim" menüpontban, majd a felugró képernyőn válaszd az  "Érdekel" opciót.
  • Az  OTP rendszerében rögzített (tehát nem az alkalmazásban elmentett!)  telefonszámodra egy megerősítő kódot kapsz SMS-ben. Ha nincs elmentett telefonszámod az OTP rendszerében, egy 100 Ft-os tranzakciót hajt végre a rendszer, amelynek tranzakció közleményében kapod meg a megerősítő kódot.*
  • A kód beírását követően kártyád digitalizációja néhány percen belül végbemegy.
  • Kapcsold be az NFC funkciót a telefonodon (az alkalmazás ezt fel is kínálja).  
  • Bankkártyádnál megjelenik, az "Érintéses fizetés aktív" felirat.
  • Állítsd be, hogy a Simple legyen az elsődleges fizetési alkalmazás. Ezt az alkalmazás felkínálja, de a telefon beállításaiban az "Érintéssel való fizetés" menüben is be tudod állítani. 

*Ha nem kínál fel telefonszámot, a „Nem találom..”-ra kattintva egy 100 Ft-os tranzakció történik. Ha van KártyaKontroll SMS szolgáltatásod, az SMS-ben találod a kódot, ha nincs, vagy 100 Ft-nál nagyobb az értesítési limit, a terhelés könyvelése után (jellemzően a következő banki munkanapon), a tranzakció részleteiben találod a kódot az OTPdirekt internetes vagy SmartBank szolgáltatásban a számlatörténet lekérdezésével, vagy – ha nincs OTPdirekt szolgáltatásod – az adott havi számlakivonatodban.

Ha nincs OTP által kibocsátott bankkártyád, hozz létre Simple kártyát! A részletekért kattints ide!

MOBILFIZETÉS FOLYAMATA:

Az üzletben csak kapd elő a mobilodat fizetéskor, majd:  

  • Éleszd fel a telefonodat.
  • Oldd fel a képernyőzárat.
  • Érintsd a terminálhoz a mobilodat.
  • Várd meg a sikeres tranzakció jelzést, és kész is! 

FONTOS:

  • ilyenkor mindig az elsődleges kártyáddal fizetsz! 
  • 2 perc áll rendelkezésre az azonosítást követően a fizetésre, utána újra kell azonosítanod magad (a képernyőzár feloldásával).
  • Ha nincs beállított képernyőzárad, vagy Android 4.4 KitKat verziójú a telefonod, a fizetésnél a Simple jelszavadat kell megadnod. 
  • Ha nincs beállítva, a biztonságos fizetés érdekében javasoljuk, hogy állíts be képernyőzárat a telefonodon. Ha van ujjlenyomat olvasó a telefonodban, azzal is működni fog a fizetés.
  • Sikeres érintéses fizetés után egy zöld pipa jelenik meg a képernyőn.  Ez még nem jelent egyben sikeres tranzakciót is, arról a terminál ad visszajelzést!
  • Sikeres vásárlás után az alkalmazás Vásárlásaim menüpontjában is megtalálod a tranzakció részleteit.

  JÓ, HA TUDOD: 

  • Tokenek: egymást követő 10 alkalommal tudsz vásárolni az applikációval offline módban, ennyi tokent tárol el egyszerre az alkalmazás. Ha elfogytak a tokenek, az internetre csatlakozva automatikusan letölti a következő fizetési tokeneket az alkalmazás. Az utolsó 3 tokennél figyelmeztetést küld. 
  • Kilépés-újradigitalizálás: Ha kilépsz (log out) a Simple profilodból, legközelebbi belépésedkor az érintéses fizetésre regisztrált kártyáidat újra kell digitalizálnod (ez egy gombnyomás, az app automatikusan felkínálja)
  • PIN kód:A telefonos azonosítás miatt 5000 Ft felett az új terminálok már nem kérnek PIN-kódot, de régebbi termináloknál előfordulhat, hogy a terminálon is meg kell adnod a fizikai kártyád PIN-kódját.
  • Azonosítás: A bankkártya tulajdonosa a képernyőzár feloldásával azonosítja magát.
  • Elsődleges kártya: Ha az elsődleges kártya inaktív, akkor fizetésnél a telefont a terminálhoz érintve nem fogsz tudni fizetni. Amennyiben nem az elsődleges kártyáddal szeretnél fizetni, az applikációban a (digitalizált) kártya képére bökve is tudsz fizetést indítani. A fizetést kártyánként inaktívvá is teheted.
  • Árnyékolás: Vastag vagy fémes anyagú telefontok árnyékolhatja a telefon NFC antennáját. Ha nem érzékeli a terminál a telefont, vedd el és érintsd oda újból a telefon hátoldalát kicsit arrébb mozgatva. Fizetés közben ne mozgasd a telefont, mert a telefon antennája érzékeny. 

    NEM MŰKÖDIK AZ ÉRINTÉSES MOBILFIZETÉS AZ ALKALMAZÁSSAL, HA:

  • Előzőleg kiléptél Simple profilodból.
  • Miután újra bejelentkeztél, nem igényelted újra az érintéses fizetést.
  • Hibás jelszót, vagy rossz képernyőzárat adsz meg. 
  • Kikapcsolt állapotban van az NFC funkció.
  • Alvó képernyővel próbálkozol. 
  • Elfogyott a token. 
  • Ha készülékedben NFC SIM-kártya található, és árnyékolja a telefon NFC antennáját.

Szolgáltatások

Töltsd le a Simple alkalmazást a mobilodra!