Önnek még nincs beállított Simple jelszava. Kérjük adjon meg egyet!
Almenüpontok
Lépj be

Kétfaktoros fiókazonosítás

Simple-fiókodat már kétfaktoros biztonsági azonosítással is védjük!

Kétfaktoros fiókazonosítás

  • A Simple-fiókodhoz automatikusan bekapcsoljuk a kétfaktoros fiókazonosítást emailes bejelentkezéshez.

  • A biztonsági funkció a Simple és Simple Classic alkalmazásokra, és a SimplePay felületre is vonatkozik.

  • A kétfaktoros fiókazonosítás a Simple vagy Simple Classic alkalmazások 3.87.0 és 1.48.0 verziószámtól kezdve elérhető.

  • A funkció biztonsági okokból nem kapcsolható ki!

Első lépések

Hogyan működik?

  • Minden új készülékről vagy böngészőből való emailes bejelentkezés során megerősítő kódot kell megadnod.

  • A hat számjegyből álló kódot emailben küldjük ki a fiókhoz tartozó emailcímedre.

  • Egy kóddal 3 alkalommal próbálkozhatsz, legfeljebb 5 percen keresztül, és háromszor kérhetsz új kódot.

  • Új kód kérésével az előzőleg küldött kód érvénytelen lesz.

  • Ha mindhárom kóddal sikertelenül próbálsz belépni, fiókod 15 percre zárolásra kerül, és ezután próbálkozhatsz újra.

Belépés

❗Ha a Simple bejelentkezéshez valamely közösségi fiókot használod (Google, Facebook vagy Apple), javasoljuk, hogy ezen fiókjaidhoz az adott szolgáltatónál is aktiváld a kétfaktoros fiókazonosítást, ha eddig még nem tetted, ezzel növelve Simple-fiókod védelmét.

További információk a kétfaktoros fiókazonosításról

Minden olyan készülékről vagy böngészőből a Simple-fiókodba történő emailes bejelentkezéskor, ami még nem esett át az azonosításon:

  • A kód megadásával igazolod, hogy a készülék hozzád tartozik, és rendszerünk ezt követően az adott készüléket vagy böngészőt azonosított készülékként kezeli.
  • Böngésző esetében eldöntheted, hogy hosszútávon is megbízol-e benne, vagy minden esetben szeretnél külön kódot a bejelentkezéshez az adott helyen.

Minden új, “ismeretlen” készülékről vagy böngészőből való emailes bejelentkezéskor rendszerünk kérni fogja az azonosító kódot, így biztosítva, hogy illetéktelenek ne tudjanak pusztán a fiókadataiddal belépni a Simple-fiókodba más, nem hozzád tartozó készülékről.

Simple tipp: Javasoljuk, hogy a kétfaktoros azonosítás mellé a Simple alkalmazásban aktiváld az emailes értesítés bejelentkezéskor biztonsági funkciót is, amely minden egyes bejelentkezésről küld a címedre egy tájékoztató emailt.

A kétfaktoros azonosításról további információkat itt találsz.

A simple.hu-n a Simple-fiók bejelentkezés átmenetileg nem elérhető!

❗Néhány fontos javaslat ❗

  • A kódot kizárólag a kódbekérő felületen add meg, és ne küldd el senki másnak, sem szóban, sem írásban, akkor sem, ha megbízhatónak tűnik az illető!
  • Elképzelhető, hogy olyankor is kapsz kódot, amikor nem kértél. Ez olyankor fordulhat elő, ha illetéktelenül próbálnak belépni a fiókodba. Ha ez a helyzet, javasoljuk, hogy azonnal cserélj jelszót.
  • Ha a Simple bejelentkezéshez valamely közösségi fiókot használod (Google, Facebook vagy Apple), javasoljuk, hogy ezen fiókjaidhoz az adott szolgáltatónál is aktiváld a kétfaktoros fiókazonosítást, ezzel is növelve Simple-fiókod védelmét.
  • Ellenőrizd Simple-jelszavadat: ha egyéb szolgáltatóknál is ezt használod, javasoljuk, hogy azonnal változtasd meg az alkalmazáson keresztül az Elfelejtett jelszó funkció segítségével, vagy az ügyfélszolgálat által.
  • Javasoljuk, hogy a kétfaktoros azonosítás mellé a Simple alkalmazásban aktiváld az emailes értesítés bejelentkezéskor biztonsági funkciót is, amely minden egyes bejelentkezésről küld a címedre egy tájékoztató emailt.

Töltsd le most a megújult Simple appot: