Önnek még nincs beállított Simple jelszava. Kérjük adjon meg egyet!
Almenüpontok
Lépj be
Készülékbiztosítás

Készülékbiztosítás

Gyors és egyszerű biztosításkötés mobiltelefonra

Új vagy használt okostelefonra is,
akár havi részletfizetéssel

Új biztosítási csomag:

Full Extra csomag új készülékekre: kiterjesztett töréskár, szándékos rongálás, lopás, folyadék-és vízkár, párásodás esetén is kisegít.

Éves díjfizetés esetén 20% kedvezményt kapsz a biztosítás díjából!

Egyszerűsített kötési folyamat új mobilokra: 14 napon belül vásárolt készülék esetében elég feltöltened a befotózott számlát!

Itt ellenőrizheted, hogy köthetsz-e a mobilodra készülékbiztosítást a Simple alkalmazással.

A szolgáltatást a Simple és a Hello (OTP Mobil kft. és a Magyar Posta Biztosító Zrt.) együttműködésében kínáljuk Neked. Gépjármű-asszisztencia biztosítás szolgáltatásunk leírását itt találod.


Ilyen egyszerű a biztosításkötés okostelefonokra a Simple appban:

Letöltés és regisztráció

Töltsd le a megújult alkalmazást, és regisztrálj Simple-fiókot!

Keresd meg a Biztosítás-Készülékbiztosítás szolgáltatást az alkalmazásban.
A Simple Classic Készülékbiztosítás leírását itt találod.

Download from App Store Download from Google Play
Letöltés és regisztráció
Bankkártya

Készülék ellenőrzése

Nyisd meg a Készülékbiztosítás kártyát, és kattints a készülék ellenőrzése gombra.
Az alkalmazás ekkor ellenőrzi a készüléked típusát, és kijelzi, hogy köthető-e rá biztosítás.
A biztosítható készülékek listáját a Magyar Posta biztosító határozza meg, a lista folyamatosan frissül.
Készülék ellenőrzése
Wallet

Első lépések

Válaszd ki, hogy új (14 napon belül vásárolt) vagy régebbi készülékről van-e szó!
Majd válaszd ki a biztosítási csomagot.
Alap, Extra és Full Extra csomagok közül választhatsz:
  • az Alap csomag képernyő-töréskár,
  • az Extra csomag törés- és lopáskár ellen is biztosíthatod a telefonodat.
  • az Full Extra csomag új készülékekrekiterjesztett töréskár, szándékos rongálás, folyadék-és vízkár, párásodás
Választhatsz havi, negyedéves vagy éves díjfizetést is.
  • Akció: Éves díjfizetés esetében 20% kedvezményt kapsz a biztosítás díjából!
Első lépések
Bankkártya

Kijelző, számlafeltöltés

14 napnál régebben vásárolt készülékeknél ezután kaparással és fotózással bizonyíthatod mobilod kijelzőjének állapotát.
  • A "kaparással" tudod bizonyítani a biztosító számára, hogy az érintőkijelző funkcionálisan hibátlan.
14 napon belül vásárolt készülékeknél elég befotóznod és feltöltened a vásárláskor kapott számlát!
Kijelző, számlafeltöltés
Wallet

IMEI szám

A biztosítás a készülék egyedi IMEI azonosítószámára is szükség van, amelyet a mobiltelefon rendszerbeállításainál, a készülékinformációkból másolhatsz ki.
IMEI szám
Bankkártya

Képernyőfotózás

14 napon túl vásárolt készülékeknél még szükség van egy külső képernyőfotózásra annak bizonyítására, hogy karcmentes a képernyő.
Csak tartsd a tükör elég a készüléket, és várd meg, amíg elkészül a két fotó.
Képernyőfotózás
Wallet

Szerződéskötés

Ezután fogadd el a biztosítási feltételeket, és fizesd ki a biztosítás díját, vagy első részletét az alkalmazással.
A kockázatviselés a szerződéskötés másnapján indul, és határozatlan időre szól.
Szerződéskötés
Bankkártya

Díjfizetés

A biztosítást az alkalmazásban (Simple-fiókban) elmentett, bármely bank által kibocsátott bankkártyával kifizetheted.
  • Az esedékes részletről az alkalmazás időben figyelmeztetést küld.
  • Díjfizetés
    Wallet

    Biztosítás részletei

    A biztosítás részleteit a teljes biztosítási időszak alatt megtalálod a Simple app Biztosításaim menüpontjában. Kárbejelentést is tudsz kezdeményezni ugyanitt.
    Biztosítás részletei

    A kockázatviselés a csatlakozás másnapján kezdődik, a szerződés határozatlan időre szól. A szerződéskötéstől számított 15 napon belül a biztosító kockázat-elbírálást végez a képernyőfotók alapján, ez alatt a szerződés felmondható a biztosító által.

    Kárbejelentést akár ide kattintva tudsz kezdeményezni.

    A SIMPLE ALKALMAZÁSSAL KÖTÖTT KÉSZÜLÉKBIZTOSÍTÁS:

    GYORS
    GYORS
    Pár perc alatt végigmehetsz a teljes kötési folyamaton.
    MINDEN EGY HELYEN
    MINDEN EGY HELYEN
    A mobilodról intézheted a kárbejelentést és a részletfizetést is.
    VÁLASZTHATÓ
    VÁLASZTHATÓ
    Igényeid szerint választhatsz Alap, Extra vagy Full Extra csomagot, részletes csomagleírásokat itt találsz.
    HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
    HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
    Ha megtörténik a baj, futár viszi el a szervizbe a mobilt, és hozza ki a cserekészüléket egyenesen a címedre az egész országban. Sokéves tapasztalattal rendelkező szervizcég végzi a készülék javítását.
    Részletfizetés
    Részletfizetés
    Havi-, negyedéves vagy éves díjfizetést is választhatsz, a fizetési határidőkről értesítést küld az alkalmazás.
    Sokrétű csomagok
    Sokrétű csomagok
    Az Alap csomag megvéd, ha gyakran csúszik ki kezedből a mobilod, az Extra csomag lopás ellen is biztosít. A Full Extra kiterjesztett lopás, töréskár, szándékos rongálás, folyadék-és vízkár, párásodás esetén is kisegít.

    Simple cikkek

    Jótékonykodj idén te is – főszerepben a szeretet

    Jótékonykodj, ha teheted! A jótékonykodás nemcsak ünnepek vagy különleges események alkalmával fontos. Az év minden napján lehetőséget ad arra, hogy…

    Kézzel készített ajándékok, melyek igazán szívmelengetőek

    Kézzel készítenél meglepetést szeretteidnek? Az ajándékozás varázsa mindig is a gondoskodásban és figyelemben rejlik, és mi más lehetne ennél személyesebb,…

    Új fizetési lehetőség: qvik azonnali átutalás autópálya-matrica vásárláshoz a Simple appban!

    Bemutatjuk a Simple alkalmazás legújabb fejlesztését: mostantól e-matricát is vásárolhatsz qvik fizetéssel! Az új funkcióval gyors, egyszerű és biztonságos fizetési…

    Ünnepi készülődés egyszerűen – tippek, melyekkel elkerülhető a stressz

    Ünnepi készülődés stresszmentesen? Cikkünkben összegyűjtöttünk néhány tippet, amivel lehetséges. Az év vége sokak számára az esztendő egyik legjobban várt időszaka,…

    Statisztikák

    Készülékbiztosítás
    Készülékbiztosítás