Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Kárbejelentés kisokos – Készülékbiztosítás
A Simple készülékbiztosítás megkötésével a kárbejelentés sem nyűg többé. Akár újonnan vásárolt az okoskészüléked, akár használt, védelmét bízd ránk: az Alap csomag képernyő törés, az Extra csomag a képernyő törésen felül lopáskár esetén is biztosítást nyújt. Káreseménykor futár hozza-viszi a készüléket – Neked ki sem kell mozdulnod otthonról, ahogy mai főhősünknek, Katinak se.
Kati esete a városi közlekedéssel
„A megrepedt képernyővel mégis hogyan navigáljak a városban?”
– mérgelődött Kati,* aki egy apró botlást követően a betonról emelte fel telefonját.
Még szerencse, hogy megkötötte a Simple-ben a Készülékbiztosítást, így a megfelelő szerviz kikeresésével se kell vacakolnia, és a javításra se megy el félretett pénze, mert a biztosító mindent intéz: az online kárbejelentést követően Katinak csak át kell adni a telefont a címére érkező futárnak.
Te is megkötöd a biztosítást?
Mutatjuk, a káreseménykor hogyan tudsz majd bejelentést tenni: fontos, hogy az esetet azonnal, de legkésőbb 5 napon belül jelezd a biztosító felé. Ezt a hello.hu oldalon teheted meg, ide navigál a Simple app „Kárbejelentés” menüpontja is.
Az oldalon először regisztrálnod kell – ehhez javasoljuk, hogy használd a Simple alkalmazásban regisztrált e-mail-címedet. A kárbejelentéshez szükséged lesz a biztosítási szerződésed számára, amit a biztosítás megkötésekor kapott csatlakozási e-mailben vagy a Simple-fiókodban a „Biztosításaim” menüpont alatt találsz. Ezután néhány kérdést meg kell válaszolnod a káreseménnyel kapcsolatban, és kész is vagy.
Ne feledd: ha lopáskárt jelentesz be, a rendőrségi jegyzőkönyvet is fel kell töltened. Ennek hiányában a bejelentést nem tudja elfogadni a biztosító.
Nyomonkövetheted sérült mobilod útját
A javítást vagy pótlást (lopás esetén, illetve ha a képernyő törés gazdaságosan nem javítható) a biztosító szervizpartnere intézi. Ennek lépéseiről a szerviz folyamatosan tájékoztat majd, így mindig tudod, mi történik éppen szeretett telefonoddal – vagy pótlás esetén az új telefonoddal. A javított- vagy a cserekészüléket szintén futár viszi ki hozzád. A készülék átvételekor kell majd kifizetned a futárnak a biztosításkötéskor meghatározott önrészt. A szállítás költségeit nem kell megtérítened.
Fontos: a javítás előtt, mielőtt még átadod a telefont a futárnak, kérjük, kapcsold ki a képernyőzáradat (vagy, ha annyira összetört, hogy ez lehetetlen, akkor add meg a jelkódot). Lehetőség szerint ellenőrizd azt is, hogy nem maradt-e bizalmas adat vagy fénykép a készüléken.
És a legfontosabb: adj meg egy olyan telefonszámot (ha van), amin el lehet érni a futár egyeztetéséhez. Ha nincs, akkor kérjük, figyeld a mail boxodat, ott kapsz majd meg minden részletet a javítással/cserével kapcsolatban.
*Kati fiktív karakter. Kitalált története a kárbejelentés menetét kívánja szemléltetni.
A borítókép csak illusztráció. A kép forrása: shutterstock.com
Forrás: https://hello.hu/simple-keszulekbiztositas