Önnek még nincs beállított Simple jelszava. Kérjük adjon meg egyet!
Almenüpontok
Lépj be

Minden, amit tudni akartál a készülékbiztosításról

A Simple appal kényelmesen, a nap 24 órájában megkötheted új és használt készülékedre a készülékbiztosítást lopás és töréskárra egyaránt.

Írd be készüléked típusát keresőnkbe, és nézd meg ajánlatunkat!

Ugrás a keresőhöz
készülékkereső

Miért van készülékbiztosításra szükséged?

Mert a telefonod a társad. A készüléked őrzi minden fontosabb adatod. Ezzel igazodsz el az utakon. Ebben tárolod a fontosabb emlékeidet vagy éppen intézed pénzügyeidet. Vele sportolsz, kirándulsz és inspirálódsz.

Ebből is látszik, hogy milyen szoros a kapcsolatotok.

És ahogy az ember, a telefon is törékeny – elég egy megbotlás, és már kész is a baj. Habár a törést vagy a lopást nem tudjuk megelőzni, egy készülékbiztosítással sokkal kezelhetőbb a kár.
Érdekel, hogy milyen biztosítási lehetőségeid vannak?

1. Válaszd ki a mobiltelefonodat!

2. Válassz ajánlataink közül!

Alap csomag

Ft/hó
Önrész: % *
Kijelző törés
Lopás esetén
Kiterjesztett töréskár
Folyadék- és vizkár, párásodás
Harmadik személy általi szándekos rongálás

Extra csomag

Ft/hó
Önrész: % *
Kijelző törés
Lopás esetén
Kiterjesztett töréskár
Folyadék- és vizkár, párásodás
Harmadik személy általi szándekos rongálás

Full Extra csomag

Ft/hó
Önrész: % *
Kijelző törés
Lopás esetén
Kiterjesztett töréskár
Folyadék- és vizkár, párásodás
Harmadik személy általi szándekos rongálás
Ez nem minôsül részletes ajánlatnak, a csomagleírásokért és biztositási feltételekért kattints ide

Miért jó a Simple app készülékbiztosítás?

  • Képernyőtörés és lopáskár esetén is biztosít
  • Új és használt készülékedre is megkötheted
  • Mobilod árkategóriájához szabott díjszabás
  • Részletfizetési lehetőség
  • Káreseménykor futárszolgálat
  • Online kárbejelentő felület
készülékbiztosítás

És a legjobb: a biztosításkötés folyamata gyors, kényelmes és az egész nem tart tovább néhány percnél.

Gyakori kérdések

Szinte bármilyen típusú és korú érintőképernyős okostelefonra köthetsz biztosítást, ha a készülék kijelzője ép. Azt, hogy a készülékedre köthetsz-e biztosítást, úgy tudod ellenőrizni, ha egyszerűen elindítod a Simple alkalmazásban a készülékbiztosítás szolgáltatást. Ha az alkalmazás felkínálja a biztosítási csomagokat, akkor köthetsz biztosítást. Ha viszont azt jelzi, hogy „erre készülékre jelenleg nem tudunk biztosítást ajánlani”, akkor nem lehetséges a biztosításkötés. A biztosítható készülékek listáját a Magyar Posta Biztosító Zrt. határozza meg, és alapvetően csak a gazdaságosan javítható vagy cserélhető készüléktípusokra és márkákra köthető biztosítás. A biztosítható készülékek listája folyamatosan frissül, az újabb modellek megjelenésével körük folyamatosan bővül, ám az alkatrész-ellátástól függően bizonyos készülékek előbb-utóbb lekerülnek róla.

Ezt a folyamatot avulásnak nevezzük. Ilyenkor értesítést kapsz arról, hogy a készülék avulás miatt tovább nem biztosítható, és a megkötött szerződés a szerződéskötés évfordulójának napjával felmondásra kerül. A felmondás napjáig a biztosítás tovább él, és a hozzá esetlegesen kapcsolódó részletfizetési kötelezettség is fennáll.

A biztosítási szerződés határozatlan időre szól. A biztosítás megszűnhet akkor, ha érdekmúlás következik be (lopás káresemény vagy javíthatatlan törés, illetve készülék eladása esetén) illetve ha akár a biztosított, akár a biztosító (avulás esete) évfordulóra felmondja a szerződést.

Igen, a Simple alkalmazással nem csak újonnan vásárolt érintőképernyős okostelefonokra, hanem régebbi típusokra is köthető készülékbiztosítás, ha megfelelő az állapotuk.

Az Alap csomag képernyőtörés ellen, az Extra csomag képernyőtörés és lopás ellen biztosít.

A képernyőtörés akkor minősül biztosítási eseménynek, ha a készülék képernyője teljes hosszában vagy szélességében elreped, vagy jól látható módon sérülést szenved (lepattan, erősen karcolódik), vagy pókhálósan törik, illetve ha az akkumulátor felfújódása miatt a széleken végigreped.

Képernyőtörés esetén a biztosító szervizpartnerén keresztül gondoskodik a sérült képernyő cseréjéről. A szervizpartner futárszolgálat segítségével a szállítási címen (mely kizárólag Magyarországi cím lehet) felveszi, és a szervizbe szállítja a sérült mobiltelefont, ahol a szervizpartner elvégzi a képernyő cseréjét, majd szintén futárszolgálattal visszajuttatja a megjavított készüléket a tulajdonosának.

Amennyiben a készülék gazdaságosan nem javítható – mert a képernyő cseréjének költsége meghaladja a cserekészülék értékét – a biztosító készülékpótlás szolgáltatást nyújt. Ilyen esetben a biztosító a szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek és a biztosított készülék kárkori értékének függvényében azonos, vagy hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező új, felújított vagy egyéb hibátlan cserekészüléket ad a Biztosított tulajdonába a használhatatlanná vált készülék helyett, annak végleges pótlása céljából – a Biztosított által megfizetendő önrész mellett.

Az Alap csomag esetén a biztosító az egyéves biztosítási időszakon belül egy képernyőcserére, valamint gazdasági totálkár esetén egy készülékpótlásra van lehetőség. Extra csomag esetén a biztosító az egyéves biztosítási időszakon belül egy képernyőcsere szolgáltatást, valamint egy készülékpótlás szolgáltatást nyújt.

Az új és használt mobiltelefonokra is köthető készülékbiztosítás extra csomagja képernyőtörés mellett betöréses lopás, rablás, zsebtolvajlás, kifosztás biztosítási esemény esetén nyújt fedezetet. A fenti esetekben a biztosító készülékpótlást biztosít. A kárbejelentéshez rendőrségi jegyzőkönyvet szükséges csatolni a kárbejelentő felületen.

A biztosító a szervizpartnerén keresztül, futárszolgálattal juttatja el a biztosítottnak a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek, és a biztosított készülék szervizpartner által megállapított kárkori értékének függvényében azonos, vagy hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező új, felújított vagy egyéb hibátlan cserekészüléket, annak végleges pótlása céljából – a Biztosított által megfizetendő önrész mellett.

A káreseményt a hellomobil.hu/karbejelentés oldalon kell bejelenteni, haladéktalanul a káreseményt követően, de legkésőbb 5 napon belül. A bejelentéshez előbb regisztrálnod kell a hello.hu honlapon, lehetőleg a Simple alkalmazásban regisztrált emailcímeddel.

A kockázatviselés a vásárlás másnapján kezdetét veszi, de a biztosítónak jogában áll 15 napon belül felülvizsgálni és felmondani a szerződést.

A biztosítás nem fedezi a teljes kárt, az önrész az az összeg, amit neked kell állnod, ha kárigényt nyújtasz be. A Simple Készülékbiztosítás szerződésben csomagonként előre meghatározott mértékű önrészesedést építettünk be, vagyis az önrész mértéke az általad választott csomagtól függ.

Igen, köthető 18 év alatti személy készülékére is biztosítás, ám felhívjuk a figyelmedet arra, hogy a biztosító kockázatviselése nem terjed ki olyan kárra, ami olyan telefonban következik be, amelyet 14 év alatti személyre bíztak. Ide tartozik különösen az iskolában történő lopás, megrongálódás, ha a készülék a biztosított 14 év alatti hozzátartozójánál volt.

A biztosítási fedezet a külföldi tartózkodás kezdetétől számított 60 naptári napig áll fenn, és ekkor is fontos tudnivaló, hogy a biztosítási eseményt haladéktalanul, de legkésőbb a tudomásra jutástól számított 5 napon belül be kell jelentened a biztosítónak. Jogtalan eltulajdonítás (lopás, zsebtolvajlás, kifosztás) és rablás esetén a káresemény észlelését követően köteles vagy feljelentést tenni a rendőrségen, és az eltulajdonított készüléket azonosíthatóan megjelölni, majd a kárjelentés során a külföldi hatóság által kiállított jegyzőkönyvet (az azonosíthatóan megjelölt készülék feltüntetésével) a kárbejelentéshez csatolni.

Sem vízbe ejtett telefonra, sem szoftveres hibákra nem terjed ki a Simple Készülékbiztosítás.

A Simple Készülékbiztosítás biztosítási szolgáltatását a Magyar Posta Biztosító Zrt. nyújtja.
Download from Google Play
Download from App Store