Önnek még nincs beállított Simple jelszava. Kérjük adjon meg egyet!
Lépj be

Bemutatjuk: készülékbiztosítás mobiltelefonra a Simple appban

Belegondoltál már abba, mennyire nélkülözhetetlen társad a mobilod?


Lehet a munkaeszközöd, vannak rajta fontos emlékek, ezen keresztül bankolsz, navigálsz, vásárolsz, és még sportolás közben is hasznát veszed…Mégsem biztos, hogy meg tudod védeni a a balesetektől, hogy összetörjön vagy ellopják.

Megkímélünk a nagyobb bosszúságoktól: már Készülékbiztosítást is köthetsz mobiltelefonodra az alkalmazáson keresztül!

Új szolgáltatásunkkal:

  • Képernyőtörés és lopás ellen is biztosíthatod kedvenc mobilodat*
  • Simple KészülékbiztosításAkár új vagy használt készülékre is megkötheted
  • Mobilod árkategóriája alapján kedvező díjszabás
  • Részletfizetési lehetőséget is választhatsz
  • Káreseménykor futár hozza-viszi a készüléket
  • Online kárbejelentő felület

*Amennyiben szerepel a Magyar Posta Biztosító Zrt. által meghatározott, biztosítható készülékek között. Arról, hogy a készüléked támogatott-e, a szolgáltatás elindításával győződhetsz meg.

A biztosításkötés folyamata gyors és kényelmes, néhány perc alatt biztonságban tudhatod mobilodat a Simple alkalmazás segítségével.

Választható biztosítási csomagok
  • Alap csomag
Képernyő-töréskár ellen nyújtott biztosítás.
Képernyőcsere, vagy gazdaságosan nem javítható törés esetén készülékpótlás-szolgáltatás.
  • Extra csomag
Képernyő-töréskár és lopáskár ellen nyújtott biztostás.
A töréskáron felül a készülék eltulajdonítása esetén is jár a készülékpótlás-szolgáltatás.

Az új szolgáltatás eléréséhez a Simple alkalmazás 3.38.0 vagy újabb verziója szükséges, töltsd le most a legfrissebbet:

Google play        App Store


Hogyan köthetsz Készülékbiztosítást a Simple alkalmazásban?

  • Az alkalmazásban a „Biztosítás” kártyán belül találod a „Készülékbiztosítás” szolgáltatást.
  • Olyan új, vagy használt telefonra köthetsz biztosítást, amelyre letöltötted a Simple appot, elindítottad a biztosításkötési folyamatot, szerepel a biztosítható  készülékek listáján, és kifogástalan állapotú.
  • Készüléked hibátlan állapotát képernyősimítással és fotózással tudod bizonyítani**.
  • Bármely bank által kibocsátott bankkártyával fizetheted a biztosítást.
  • Választhatsz havi, negyedéves és éves díjfizetést, az alkalmazás pedig mindig értesítést küld a befizetések határidejéről.***
  • A biztosítás kedvező díja minden esetben az adott típusú készülék árkategóriájától függ.
  • Az alkalmazás „Biztosításaim” menüpontjában találod a megkötött biztosításod részleteit és kárbejelentést is itt intézhetsz. Ha a kárbejelentést nem telefonon intéznéd, ide kattintva is megteheted.

Készülékbiztosítás – Gyakran Ismételt Kérdések

**A képek 15 napon belül kockázat-elbírálás során validálásra kerülnek, és ha minden rendben, a biztosítás kezdetét veszi.

***A kockázatviselés a csatlakozás napját követő napon 0. órától kezdődik, határozatlan időre szól, amit megelőz egy 15 napos kockázat-elbírálási időszak. A biztosításkötésről e-mailben is nyugtát kapsz, amely tartalmazza a szerződésszámot és a csatlakozási nyilatkozatot.

A biztosítási csomagokról itt olvashatsz részletes leírást.

A szolgáltatás a Simple és a Hello (OTP Mobil kft. és a Magyar Posta Biztosító Zrt.) együttműködésében valósul meg.