December 5-én este, más felület(ek)en eltulajdonított felhasználónév/jelszó kombinációkkal digitális adattolvajok több ezer Simple-felhasználó fiókjához fértek hozzá. Az illetéktelenek fizetési tranzakciót nem tudtak indítani, anyagi kár így nem történt. Az érintett fiókokat haladéktalanul blokkoltuk, a helyreállításról és a szükséges tájékoztatásról gondoskodtunk. A fiókok védelme érdekében a szükséges lépéseket megtettük. A bűnözők ellen hatósági intézkedést kezdeményezünk.
Az érintett fióktulajdonosokat az alábbiakról tájékoztattuk:
„A visszaélést felderítettük, az érintett fiókokat beazonosítottuk, a Simple-fiókodat biztonsági okokból átmenetileg felfüggesztettük. A fiókod helyreállításával kapcsolatban 24 órán belül további tájékoztatást küldünk Neked.
Amint arról előző levelünkben (2023. dec.5-én) tájékoztattunk, Simple-fiókodat biztonsági okokból átmenetileg felfüggesztettük.
Fiókodat időközben felülvizsgáltuk, a fiók újbóli használatához kérjük kövesd az alábbiakat:
- A mai nap folyamán egy Simple-jelszó-módosító linket tartalmazó rendszeremailt küldünk számodra az ugyfelszolgalat@simple.hu címről. Kérjük ennek segítségével majd állíts be új jelszót a Simple-fiókodhoz!
- Korábbi jelszavadat biztonsági okokból érvénytelenítettük, így a fiókodat csak új jelszó beállításával tudod újból használni.
FONTOS: kérjük, hogy ne állíts be korábban, vagy más szolgáltatásban már használt jelszót!
A jelszó módosítását követően:
- Biztonsági okokból újra kell rögzítened a bankkártyáidat a fiókodban.
- A fiókban esetlegesen meglévő javaid (közlekedési bérlet, autópálya-matrica stb.) a jelszómódosítást követően továbbra is zavartalanul használhatod.
A simple.hu felületen átmenetileg szünetel a Simple-fiók bejelentkezési lehetőség.
Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük. Ha további kérdésed vagy észrevételed van, kérjük, erre az üzenetre ne válaszolj, hanem keresd ügyfélszolgálatunkat:
ugyfelszolgalat@simple.hu
+36 1/20/30/70 366-6611