Már OTP Visa bankkártyádat is használhatod bolti mobilfizetésre a megújult Simple alkalmazással*.
Miért jó a Simple alkalmazással a mobilfizetés?
- Gyorsan és biztonságosan fizethetsz a boltokban mobiloddal anélkül, hogy elővennéd bankkártyádat
- A 15 000 Ft feletti vásárlások jóváhagyásához sem kell PIN-kódot megadni, mivel minden vásárlás előtt a telefon zárképernyőjének feloldásával azonosítod magadat.
Regisztráld érintéses mobilfizetéshez OTP Visa bankkártyádat (Android rendszerű készülékeken) néhány lépésben, és máris fizethetsz a boltokban mobiltelefonoddal!
Hogyan regisztrálhatod bankkártyádat és hogyan fizethetsz a digitalizált változatával a boltokban?
- Ha még nem tetted, töltsd le a megújult Simple alkalmazást Androidos telefonodra, majd lépj be a Simple-fiókodba.
- Keresd meg a Tárcám menüpontban az elmentett OTP Visa bankkártyádat, vagy regisztrálj új OTP Visa bankkártyát.
- Kattints a kártyára, igényeld az érintéses mobilfizetést, majd az SMS-ben küldött megerősítő kód segítségével digitalizáld a kártyát
- Kapcsold be az NFC funkciót a mobilodon, és állítsd be, hogy a Simple legyen az elsődleges fizetési alkalmazás.
Töltsd le most a megújult Simple alkalmazást NFC funkcióval rendelkező Android készülékedre, és használd Te is bankkártyaként, mobilfizetésre is a mobilodat!
FIGYELEM: OTP MasterCard és Maestro kártyák továbbra is a megszokott Simple Classic alkalmazással digitalizálhatók érintéses mobilfizetésre.
OTP Visa bankkártya digitalizálása – részletek
- A bankkártya Simple alkalmazásba való berögzítését követően az Aktiválom gombra kattintva a bankkártya digitalizálási folyamata elindul.
- A Tárcám menüpontban később is bármikor elindítható a digitalizáció az adott bankkártya alatt látható „Érintéses fizetés igénylése” funkcióval. Ennek feltétele, hogy a kártyán előzetesen megjelenjen az „érintéses fizetés elérhető” felirat – ez jelzi, hogy az adott kártya digitalizálható.
- A kártyadigitalizálás folyamata a kártyaképre kattintva megjelenő képernyőn az „Érintéses fizetés igénylése” gombbal indítható abban az esetben, ha a kártya már átesett biztonsági azonosításon.
Az Aktiválom/Érintéses fizetés igénylése gombra kattintva a „Biztonsági azonosítás” képernyőre jelenik meg, ahol lekérhető a biztonsági azonosításhoz szükséges SMS kód a banknál megadott telefonszámra.
- Ha a kívánt telefonszám szerepel a listában, a „Kód lekérése” gombbal kérhető az 5 számjegyű kód, amelyet a következő képernyőn kell megadni.
Nem találom az SMS kódot, mit tegyek?
A kód a kártya elmentése során végrehajtott 100 forintos próbaterhelés során küldött banki SMS-ben (ha van beállított SMS kontroll szolgáltatás alacsony összegre is), vagy a hozzá tartozó tranzakció leírásában megtalálható annak könyvelését követően a netbankban (jellemzően 1-2 munkanapon belül), vagy a hónap végi számlakivonaton.
Ha nem találod a kódot, az „Új próbaterhelést kérek” képernyőn kérhető új SMS, amely az OTP banknál az adott számlához tartozó telefonszámra érkezik (tehát nem a Simple alkalmazásban beállított telefonszámra!).
- Ha van beállítva SMS szolgáltatás, de nem érkezett SMS, a bankkal kell egyeztetned, hogy SMS küldésre, vagy a kártya használatára limit van-e beállítva.
- Ha nincs beállítva SMS szolgáltatás, akkor a netbankban, vagy a havi számlakivonaton ellenőrizheted, valamint a banktól, és a Simple ügyfélszolgálatától is megkérdezheted az aktiváló kódot.
Bankkártya rögzítése az alkalmazásban
A Simple alkalmazásban a bankkártyarögzítés lehetősége több felületről is elérhető, melynek során a Bankkártya rögzítése képernyőt kell kitölteni a megfelelő kártyaadatokkal.
Kétféleképpen regisztrálható bankkártya a Simple alkalmazásban:
- A Tárcám menüpontban az ,,Új bankkártyát rögzítek” menüpontban,
- Vásárlás során a fizetési felületen új bankkártyával való fizetés esetén.
- A kártyaszámot beírva a rendszer felismeri, hogy milyen típusú kártyáról van szó,
- A bankkártyát elnevezheted tetszés szerint, ha nem teszed, alapértelmezetten a kártyatársaság neve (pl. Mastercard) és a kártyaszám utolsó négy számjegye kerül az elnevezésbe.
- A bankkártya adatainak megadását követően a Bankkártya mentése gombra kattintva az alkalmazás indít egy 100 Ft-s tranzakciót, amivel a bankkártyát ellenőrizzük.
- A berögzítéskor meg kell adnod a Simple-jelszavadat is.
- A 100 forintos tranzakciót a erős ügyfélhitelesítéssel jóvá kell hagynod a banknál meghatározott módon: a banki alkalmazásban és/vagy SMS/telekód megadásával. A telefonszámot és a telekódot a banknál tudod beállítani.
- Amennyiben sikeres a jóváhagyás és a tranzakció, a bankkártya elmentésre kerül az alkalmazásban, és egyúttal a Simple-fiókodban.
A 100 Ft-os próbaterhelés összege automatikusan visszatérítésre kerül a számládra – ennek átfutási ideje 1-2 munkanapot igénybe vehet a bank gyakorlatától függően.