Önnek még nincs beállított Simple jelszava. Kérjük adjon meg egyet!
Lépj be

Simple Plus alkalmazás – GYIK

Mi az a Simple Plus alkalmazás?

 

A Simple Plus az OTP Mobil Kft. által fejlesztett Simple alkalmazás következő generációs verziója, amely külön alkalmazásként létezik.

A Simple és a Simple Plus hazai fejlesztésű integrált alkalmazások, melyek a mobilfizetést ötvözik számos szolgáltatással. Letöltésük ingyenes, szinte minden okostelefonra telepíthetők, és bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express bankkártyával használhatók.

Néhány fontos tudnivaló a Simple Plus alkalmazásról

 

Miért kell külön alkalmazásként letöltenem a Simple Plus appot?

 

Így tudjuk a legegyszerűbben biztosítani a régi alkalmazás zavartalan működését és az új app bevezetését.

Milyen felhasználói azonosítóval tudok belépni a Simple Plus alkalmazásba, és használni azt?

 

Pontosan ugyanazzal az emailcímmel és jelszóval, tehát Simple-fiókkal tudsz belépni a Simple Plus alkalmazásba, amellyel a Simple rendszerébe regisztráltál a Simple alkalmazáson, SimplePay felületen vagy a simple.hu-n keresztül. Minden Simple-fiókban tárolt adatodat megtalálod, bármelyik platformon belépve a fiókodba.

Miért nincs benne minden szolgáltatás és funkció az új alkalmazásban?

 

Azért, mert szerettük volna minél hamarabb a felhasználók számára is elérhetővé tenni az új alkalmazást, amelynek fejlesztése azonban elég hosszadalmas és összetett folyamat, mivel a Simple sokféle szolgáltatást kínál. A fokozatos közzététellel és bővítéssel jóval hamarabb kaphatunk valódi felhasználói visszajelzéseket, és mire eléri a teljeskörű funkcionalitást az új alkalmazás, addigra reményeink szerint tökéletesre csiszoljuk a segítségetekkel.

Mikor lesz benne minden szolgáltatás az új alkalmazásban?

 

Terveink szerint néhány hónapon belül.

A régi alkalmazást érdemes még egyáltalán használni?

 

Ha az új alkalmazásban nem találod meg azonnal a kedvenc szolgáltatásodat, funkciódat, vagy csak lassabban állsz át az újdonságokra, nyugodtan használhatod akár párhuzamosan is a régi és az új verziót, mivel teljeskörű műszaki támogatást biztosítunk a régihez is, sőt még néhány új fejlesztés is belekerül.

Egyszerre tudom használni ugyanazon a készüléken a régi és új alkalmazást is?

 

Igen, úgy valósítottuk meg a fejlesztést, hogy ne legyen ütközés a kettő között, így bátran letöltheted az új appot, és megtarthatod a régit is.

Milyen újdonságokat tartalmaz az alkalmazás, mi változott?

 

A legfőbb változás, hogy közvetlenül a kezdőképernyőre, egy alsó menüsorba gyűjtöttük és logikai csokorba rendeztük a fő funkciókat, melyek eddig kissé el voltak rejtve. Ez látszólag nem nagy változás, de sokkal könnyebb kezelhetőséget biztosít.

Ezen kívül a dizájn változott, igyekeztünk letisztultabbá, egyúttal látványosabbá tenni a felületet, hogy jobb felhasználói élményt nyújtson Neked.

Mikor lesz érintéses mobilfizetés a Simple Plus alkalmazásban?

 

A legvégső verzióba kerül majd be, mivel ez a szolgáltatás technikai sajátosságai miatt nem tud párhuzamosan működni a régi és új alkalmazáson egyszerre, de addig is a megszokott módon eléred a régi alkalmazásban a szolgáltatást.

Ha az új appot a régi mellé telepítem ugyanarra a készülékre, és áthelyezem a mobiljegyemet vagy bérletemet, elveszítek egyet a két felhasználható áthelyezési lehetőségemből (tokenemből)?

 

Jó hírünk van: ha az új alkalmazást ugyanarra a készülékre telepíted, amelyen aktív a bérleted, egyáltalán nem kell majd áthelyezned, hanem az új alkalmazást megnyitva azonnal aktív bérletként találod meg. Ha másik készülékre telepíted a Simple Plus appot, és erre szeretnéd áthelyezni a bérletedet, az természetesen ugyanúgy áthelyezésnek fog számítani.

Milyen gyakorisággal érkeznek majd az új verziók a Simple Plus alkalmazásból?

 

Terveink szerint havi rendszerességgel lesznek új kiadások, és minden alkalommal előre meghatározott menetrend szerint kerülnek be a további szolgáltatások és funkciók.

Hogyan tudok visszajelzést küldeni a Simple Plus alkalmazással kapcsolatban?

 

Az alkalmazásban megtalálható egy visszajelzés menüpont, amelyben egy részletes kérdőívben tudod megosztani a tapasztalataidat velünk.

Általános információk

 

Hogyan tudom letölteni az alkalmazást?

 

A Simple Plus alkalmazás a Google Play-en és az AppStore-ban megtalálható, tehát valamennyi olyan Android rendszerű és iPhone okostelefonra telepíthető, melyen az alkalmazás által támogatott verziószámú operációs rendszer fut.

Mire van szükség ahhoz, hogy használni tudjam a Simple Plus alkalmazást?

 

A mindennapi használathoz az okostelefon mellett az alábbiakra van szükséged:

  • internetkapcsolat,
  • regisztrált Simple-fiók,
  • az alkalmazásban elérhető szolgáltatások kifizetéséhez egy saját MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express bankkártya.

A fizetési megoldásokról részletesebben a „Hogyan tudok fizetni az alkalmazással?” pontban olvashatsz.

Bármely bank ügyfelei használhatják az alkalmazást?

 

A Simple Plus alkalmazás bárki számára elérhető, aki rendelkezik Simple-fiók regisztrációval és okostelefonnal. Az alkalmazással történő fizetés bármely hazai és külföldi bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express bankkártyával, vagy az e-Matrica szolgáltatásban OTP Cafeteria kártyával lehetséges.

Milyen típusú internetkapcsolattal kell rendelkeznie az okostelefonnak?

 

Mobilinternet vagy Wi-Fi, esetleg más eszközön keresztül megosztott internetkapcsolat segítségével is használhatod az alkalmazást. Az alkalmazás használata alapvetően élő internetkapcsolattal lehetséges, azonban ez nem jár jelentős adatforgalommal számodra. Néhány megvásárolt termék esetén viszont nem kell netkapcsolat ahhoz, hogy elérd őket: a mozijegy, koncertjegy offline állapotban is megnyitható és érvényesíthető, az autópálya-matricát is megtalálod netkapcsolat nélkül. A közlekedési Mobiljegyek érvényesítéséhez viszont szükség van működő internetkapcsolatra.

Régebbi operációs rendszereken is működik az alkalmazás?

 

Fontos, hogy a letöltés előtt meggyőződj arról, milyen verziószámú operációs rendszer fut a készülékeden, és ezt összevesd az adott alkalmazásboltban feltüntetett információval, ahol leírjuk, melyik verziószámú operációs rendszereket támogatja a Simple alkalmazás.

Milyen szolgáltatások érhetők el a Simple Plus alkalmazásban?

 

Az alkalmazásban az alábbi szolgáltatások találhatók (ezek köre folyamatosan bővül):

  • Parkolás: közterületi parkolójegy vásárlás;
  • e-Matrica: autópálya-matrica vásárlás;
  • Gépjármű-asszisztencia biztosítás
  • QR-fizetés
  • Mobil-BKK és országos mobiljegyek

Mennyibe kerül a Simple Plus használata?

 

Az alkalmazás letöltése ingyenes, használata során az alkalmazás egyes szolgáltatásainál a megvásárolt termék után kényelmi díjat vagy kezelési költséget számítunk fel.

Ha bármilyen problémám van az alkalmazással vagy használatával kapcsolatban, hová fordulhatok?

 

Probléma esetén Ügyfélszolgálatunk 0-24 órában rendelkezésedre áll. Az appon belül az Irányítópultra kattintva, a Segítség menüpontban találod meg az Ügyfélszolgálat üzenőpaneljét, vagy emailt is írhatsz az ugyfelszolgalat@simple.hu címre. Mielőtt hibajelzésre igénybe veszed ezeket a csatornákat, kérjük győződj meg az alábbiakról:

  • a felmerült probléma idején rendelkeztél-e aktív internetkapcsolattal,
  • megerősítetted-e regisztrációdat,
  • megadtál-e minden szükséges adatot,
  • az alkalmazás legfrissebb verzióját használod-e,
  • van-e elegendő pénz a használni kívánt bankszámládon,
  • azonos email címmel regisztráltál-e a Facebookban, mint a Simple alkalmazásban,
  • ha nem találsz egy rendszerüzenetet vagy visszaigazoló emailt, végignézted-e az almappáidat a Simple profilodhoz tartozó postafiókodban.

Hogyan tegyem meg bejelentésemet az ügyfélszolgálatnál?

 

Telefonos panasz esetén mindenképpen keresd elő regisztrációkor vagy bármely Simple tranzakciód során kapott emailedből egyedi Simple-azonosítódat, ezt meg kell adnod munkatársunknak, regisztrált emailcímed mellett.

A bejelentés során kérjük lehetőleg minél részletesebb információkat adj meg a gyorsabb ügyintézés érdekében: a hibajelenség, esemény körülményeinek pontos leírása, készüléked típusa, operációs rendszered és az alkalmazás verziószáma.

Hol tudom visszakeresni Simple-tranzakciómat?

 

Nyisd meg az alkalmazást, és a Tárcám menüpontban megtalálod valamennyi sikeres tranzakciódat, melyekre akár szolgáltatásokra bontva is szűrhetsz. Ezen kívül emailben is tájékoztatást kapsz minden tranzakciódról, melyek vásárlásról szóló bizonylatnak is alkalmasak.

Kaphatok számlát a tranzakcióimról?

 

Igen, a számlakérést minden egyes tranzakciónál külön kérheted, a számlázási címet a folyamat könnyítése érdekében előre is beállíthatod, de a fizetési oldalon minden esetben ki kell választanod. A számla megérkezésének időpontja szolgáltatásonként eltérhet. A számlát a Billzone.eu szolgáltatón keresztül a Simple alkalmazást fejlesztő OTP Mobil Kft. állítja ki részedre, és küldi el az alkalmazásban regisztrált emailcímedre elektronikus formában.

Elérhető szolgáltatások az alkalmazásban

 

Gépjármű-asszisztencia biztosítás

 

Mi szükséges ahhoz, hogy a Simple rendszerében Gépjármű-asszisztencia biztosítást köthessek?

 

Egy megerősített Simple-fiók regisztrációra és a feltételeknek megfelelő autóra van szükség, melynek rendszámát el kell mentened Simple-fiókodba.

Milyen autóra köthetek biztosítást?

 

Csak Magyarországon forgalomba helyezett, érvényes forgalmi engedéllyel és rendszámmal rendelkező, saját használatú autóra. Külföldi rendszámú járműre tehát nem köthető biztosítás.

Milyen típusú járműre köthetek biztosítást?

 

Olyanra, amelynek a tömege nem haladja meg a 3,5 tonnát (személygépkocsi, személygépkocsi (+7fő), kisteherautó).

Régi kocsira is lehet biztosítást kötni?

 

Igen, a Simple Gépjármű-asszisztenciát akár 15 évnél idősebb autóra is megkötheted. Ezekre a kocsikra Alap csomagot köthetsz, ami Magyarországon belül kínál autómentést évi egy alkalommal.

Hogyan tudom kifizetni a biztosítást?

 

Simple-fiókban regisztrált bankkártyáddal vagy a fizetési folyamat közben megadott bankkártya-adatokkal. A bankkártyát el is mentheted Simple-fiókodba későbbi vásárlásokhoz.

Mikor lép életbe a biztosításom a kötést követően?

 

Alapesetben nem azonnal, hanem a kötés után két nappal lép életbe a biztosítás. Ezt érdemes figyelembe venned a tervezésnél. Ha egy hosszabb bel- vagy külföldi útra mész, mindenképp két nappal az indulás előtt kösd meg az Autómentés biztosítást!

Ha viszont a Simple alkalmazásban előzőleg autópálya-matricát veszel, ugyanarra a rendszámra a vásárlását követően 24 órán át 10% kedvezménnyel köthetsz biztosítást (bármely csomagra). Ez esetben azonnal életbe lép a biztosítás is.

Egyszerre hány biztosítást köthetek egy autóra?

 

A Simple-ben egy rendszámra csak egy biztosítást köthetsz. Erre különböző felhasználói fiókok esetén sincs lehetőség, azaz két felhasználó sem tud biztosítást kötni ugyanarra a rendszámra.

Felmondhatom a biztosítást?

 

A biztosításkötést követő 14 napon belül kezdeményezheted a biztosítás felmondását a Simple ügyfélszolgálatán, amennyiben nem történt közben kárbejelentés. A biztosítás díját visszautaljuk a számládra. A felmondáshoz a szerződésszámra lesz szükséged, melyet megtalálsz az alkalmazásban és a biztosításról küldött e-mailes nyugtában is.

Magyar a rendszámom, mégsem tudok biztosítást kötni, mi lehet a baj?

 

Ennek több oka is lehet, kérjük, fordulj a Simple ügyfélszolgálatához!

Eladtam az autómat, miközben volt rá élő biztosítás.

 

Ha eladod az autódat, a biztosítás tovább él, vagyis az új tulajdonos is igénybe veheti az asszisztenciaszolgáltatást. Az új autódra új biztosítást kell kötnöd.

Ki szolgáltatja a Simple Gépjármű-asszisztencia biztosítást?

 
 

A biztosításkötési, fizetési és felmondási folyamatot az OTP Mobil Kft., az asszisztencia-szolgáltatásokat a Groupama Biztosító Zrt. szolgáltatja.

Autómentés– mit csináljak ha lerobbantam?

 

Ha elakadtál az úton, nincs más dolgod, mint felhívni a normál díjas +36 1 224 7640-es telefonszámot. Éjjel-nappal telefonálhatsz Magyarország és az EU területén belül bárhonnan. Nem kell automatával bajlódnod, egyből a Groupama Biztosító Asszisztenciavonal munkatársához kapcsolnak, akivel természetesen magyarul beszélhetsz.

Egy rövid azonosítás után (a nevedre, a telefon- és rendszámodra, valamint a szerződésed számára lesz szükség) máris megkapod a szükséges segítséget. Megkönnyítheted a biztosító dolgát, ha a GPS-koordinátáidat is megadod és pontos leírást adsz a hiba jellegéről. Ha Komfort vagy Prémium csomagod van, a hívás költségét max. 15 000 Ft-ig visszatérítik.

A segítség a lehető legrövidebb időn belül a helyszínre érkezik. Ha lehetséges, azonnal el is hárítják hibát, például bebikázzák a kocsidat vagy kicserélik a defektes kereket. Ha a helyszínen nem orvosolható a probléma, akkor elvontatják egy szervizbe. Ez lehet a legközelebbi műhely, de kérheted azt is, hogy a saját szerelődhöz vigyék az autót (Alap csomag esetében viszont csak 50 km-en belül). Ha Prémium csomagod van, külföldről is hazahozzák a lerobbant kocsidat.

Hol találom a szerződésszámot?

 

A Simple alkalmazásban a „Biztosításaim” menüpontban, az adott biztosítást megnyitva láthatod a biztosítás adatait, köztük a szerződésszámot, amit autómentés kérésekor meg kell adnod.

Mi történik velem és az utasaimmal?

 

Természetesen senki sem marad az út szélén. Szerveznek nektek szállást, esetleg tovább- vagy hazautazást, Komfort és Prémium csomagnál pedig ennek költségeit is állják az adott biztosítási csomag keretéig. Ha Alap csomagot vettél, akkor a szervezésben kapsz segítséget.

A javítás költségeit is fedezi a biztosítás?

 

Ha a probléma a helyszínen megoldható, vagyis be kell bikázni az autódat vagy ki kell cserélni egy kereket, akkor ezért természetesen nem kell fizetned. A Prémium csomagban a gumiszerviz költségeit sem kell fizetned. Minden egyéb esetben azonban csak a szervizbe vontatást tartalmazza a biztosításod, a javításért kapott számlát neked kell állnod. Részletes leírást itt találsz erről.

Parkolás

 

Hol tudok parkolni az alkalmazással?

 

Magyarország valamennyi közterületi (utcai) parkolójában, valamint jónéhány zárttéri parkolóban tudod igénybe venni a szolgáltatást, mindenütt, ahol a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. biztosítja a szolgáltatást. A Simple a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. hivatalos partnere, így parkolásod azonnal megjelenik a rendszerben.

Hogyan tudom kezelni a rendszámaimat, járműveimet az alkalmazásban?

 

Parkolás, matricavásárlás, vagy biztosításkötés közben is hozzáadhatsz és elmentheted járműved rendszámát az alkalmazásban, amely megjelenik a fiókod „Gépjárműveim” menüpontjában is. Az elmentett rendszámot tudod később szerkeszteni és törölni is. Vigyázz, hogy helyesen add meg a rendszámot, hogy felismerjék a parkolási és útfigyelő rendszerek, és így elkerüld a nem kívánatos bírságot.

Több rendszámot is elmenthetek? Lehet alapértelmezett járművem?

 

Igen, az alkalmazásban bármennyi járművet elmenthetsz, így újabb parkoláskor már csak ki kell választanod a listából azt, amivel éppen parkolni szeretnél. Ha van preferált járműved, amit gyakrabban használsz, alapértelmezett járművet is beállíthatsz a „Gépjárműveim” menüpontban, ha csillaggal jelölöd az adott rendszámot. Ez esetben a következő parkolásindításkor az alapértelmezett rendszám lesz automatikusan kiválasztva – ezt menet közben módosíthatod, de ha az alapértelmezést meghagyod, legközelebb újra az alapértelmezett kocsi lesz a kiválasztott.

Közterületi(utcai) parkolás

 

Hogyan tudok parkolni az alkalmazással?

 

A parkolás indításához internetkapcsolatra lesz szükséged. Parkolj le, majd nyisd meg az alkalmazásban a Parkolás kártyát, és azon belül az Utcai parkolást. Első alkalommal add meg kocsid adatait, majd klikkelj a rendszámra. Ezt követően a zónát megadhatod zónakóddal, cím beírásával, a térképre kattintással, illetve a rendszer automatikusan beállítja a zónakódot helyadataid alapján, ha engedélyezted a helymeghatározást. Utóbbi esetben mindig ellenőrizd, hogy helyes-e a zónakód, a GPS zónahatár közelében téves zónába helyezhet.

Ezután indítsd el a parkolást a „Tovább a fizetésre” gombra kattintva. A számláló ekkortól pörög, viszont a parkolás ebben a pillanatban még nem éles. Ezt követően a „Parkolás élesítése” képernyőn megjelennek a parkolás részletei és a maximálisan fizetendő összeg, valamint az 5 perces időzár. A parkolás tényleges élesítésére ugyanis a fizetési opció kiválasztásával kerül sor, erre 5 perc áll rendelkezésedre. Ekkor kerül zárolásra a maximális fizetendő (befoglalt) összeg számládon. A díjfizetés az első negyed órát követően percalapú, a parkolást bármikor leállíthatod, és csak a tényleges időtartam ellenértéke kerül levonásra számládról, a fennmaradó rész automatikusan felszabadul.

A parkolás menet közbeni leállításához internetkapcsolat szükséges, ha ez nem történik meg, az adott zónában engedélyezett maximális időtartam, vagy a beállított időzítés leteltével automatikusan leáll.

Mi az a befoglalt összeg?

 

A befoglalt összeg az adott zónában tölthető maximális időtartamra kalkulált összeg, és a kényelmi díj összege. Amennyiben nem áll rendelkezésre a zárolt összegnek megfelelő fedezet, a parkolás nem élesedik. A parkolás végeztével csak a parkolás tényleges időtartamának ellenértéke lesz levonva számládról, a különbözet felszabadul.

Mikor indul a parkolás és meddig tart?

 

A parkolás a „parkolás indítása” gombra klikkelve indul, de ténylegesen csak a fizetési mód kiválasztásával élesedik. A parkolás automatikusan leáll, ha eléred az általad beállított időkorlátot, vagy eléri a zónában meghatározott maximális parkolási időt, vagy a díjköteles időszak végét. A parkolást manuálisan a „parkolás leállítása” gombra klikkelve állíthatod le, bármikor. A parkolás ideje alatt az appban láthatod aktív parkolásaid adatait. Az egy percen belül leállított parkolás 0 forintba kerül.

Kaptam SMS-t a bankomtól rögtön a parkolás indításakor, miszerint levonták a még meg sem történt parkolás összegét. Ez hogyan lehetséges?

 

A banki SMS kissé megtévesztő, mivel a maximális parkolási díj zárolását jelenti, a parkolás leállításakor csak a tényleges összeg kerül levonásra. A tényleges díjról többnyire már nem küld SMS értesítést a bank, de számlakivonatodon és a Simple appban a tranzakciós listán ellenőrizheted, mennyibe került a parkolás. Lásd még: befoglalt összeg.

Honnan tudja a parkolóőr cetli nélkül, hogy fizetek a parkolásért?

 

A Simple rendszere hivatalos viszonteladóként valós idejű összeköttetésben áll a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. rendszerével, így parkolásod azonnal megjelenik a rendszerben, így a parkolóőr ellenőrző eszközével rendszámodat leolvasva felismeri, ha rendelkezel Simple parkolójeggyel. Jegyedet tulajdonképpen az NMFR-től veszed, a Simple csak közvetít.

Hogyan tudok parkolást előjegyezni?

 

Díjmentes időszakban előre beidőzítheted a parkolást, amely a következő díjköteles időszak kezdetekor indul majd el. Ha időközben meggondolnád magad, törölheted is a beidőzített parkolást, amíg nem indult el. Díjköteles időszakban az előjegyzés nem elérhető, a parkolás ilyenkor mindig a kifizetés pillanatában élesedik.

Tudom időzíteni a parkolójegy lejáratát?

 

Igen, és ezáltal a befoglalt összeg nagyságát is szabályozhatod. A “Parkolás beállítása” képernyőn a “Lejárat” sáv segítségével tudod előre beállítani, hogy mikor álljon le a parkolás, így előre tudni fogod, mennyit fizetsz a parkolásért. Ha nem időzíted a lejáratot, akkor az adott zóna maximumáig fog futni a parkolás. Ez terjedhet egészen az adott napi díjfizetési időszak végéig, vagy a zónában meghatározott maximális parkolási idősáv végéig. A parkolás lejárta előtt 15 és 5 perccel figyelmeztető üzenetet küld számodra az alkalmazás.

Lejár a parkolásom, de még maradnék, hogyan tudom újraindítani?

 

A futó parkolás lejárata előtt 15 perccel megjelenik egy „Újraindítás” gomb a parkolás kártyán, erre kattintva azonos zónában és azónos járműre tudod újraindítani a parkolást anélkül, hogy ezt külön be kelljen állítanod. Vigyázz, hogy az újraindításkor a parkolást ugyanúgy ki kell fizetned, anélkül nem élesedik az újraindítás. Előző parkolásod az újraindítással automatikusan leállításra kerül.

Hogyan tudok számlát kérni a parkolásomról?

 

Legegyszerűbb, ha előre beállítod a „Profil” menüben a számlázási címet, majd minden egyes parkolás során, a fizetési képernyőn kiválasztod az elmentett számlázási címet. Számláidat a tárgyhót követő hónap ötödik napjáig, aggregáltak küldjük el az alkalmazásban regisztrált emailcímedre, elektronikus formában.

Mit tegyek, ha elfelejtettem számlát kérni a parkolás indításakor?

 

Ha tranzakciót követően 15 napon belül jelzed elérhetőségeinken, hogy mégis kérsz számlát, kiállítjuk és elküldjük neked.

Sikeres parkolást hajtottam végre az alkalmazással, mégis megbüntettek. Mit tegyek?

 

Elsősorban ellenőrizd, hogy ugyanabban a zónában parkoltál-e az alkalmazással, amelyben megbüntettek. Az alkalmazás minden parkoláskor figyelmeztet arra, hogy ellenőrizd a zónát, amelyben indítottad a parkolást. Sajnos zónatévesztés esetén nem tudjuk vállalni a felelősséget a bírságért. Minden más esetben jelentkezz ügyfélszolgálatunkon, hogy kivizsgálhassuk az esetet.

Zárttéri parkolás

 

Mi az a zárttéri parkolás, és hol tudom használni?

 

Olyan, sorompóval lezárt parkolók vagy parkolóházak, mélygarázsok, amelyek megtalálhatók a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben. A rendszerben elérhető zárttéri parkolók száma folyamatosan bővül, az alkalmazásban a Parkolás kártyát megnyitva a „Zárttéri parkolás” menüpontban találod meg. Az elérhető zárttéri parkolók listáját a Zárttéri parkolás menüponton belül a „Zóna” menüre kattintva tudod ellenőrizni.

Hogyan tudok zárttéri parkolást indítani az alkalmazással?

 

Valójában sehogy, ugyanis a zárttéri parkolás számlálója akkor indul el, amikor behajtasz a parkolóba, és behajtáskor elkéred a parkolójegyet. Az alkalmazással csak kifizetni tudod a zárttéri parkolást, kihajtáskor.

Hogyan tudom kifizetni a zárttéri parkolást az alkalmazással?

 

Mielőtt kihajtanál a parkolóból, nyisd meg az alkalmazásban a Parkolás-Zárt téri parkolás menüpontot, majd ha még nincs elmentve, akkor mentsd el a rendszámodat, vagy válaszd ki az elmentett rendszámaid közül. Ezután válaszd ki a parkolót, ahol parkolsz. Ha engedélyezve van az alkalmazás számára a GPS, akkor automatikusan felkínálja, ha nincs, akkor egy listából választhatod ki a helyszínt. Ezután a rendszer automatikusan felismeri a rendszám és a helyszín alapján, hogy a Te futó parkolásodról van szó, és felkínálja a parkolás kifizetését. Csak fizesd ki az alkalmazásban elmentett bankkártyáddal, és hajts ki a parkolóból – a sorompónál a rendszámod alapján tudni fogja a rendszer, hogy kifizetted a parkolásodat az alkalmazással, és kienged.

Ha rendszám és parkoló alapján nem kínálja fel a parkolás kifizetését az app, mi a teendő?

 

Ez esetben az alkalmazásban a Zárttéri parkolás felületen meg tudod adni a parkolójegy számát, majd kifizetni a parkolást. Ezután nyugodtan kihajthatsz a parkolóból, a sorompó fel fog nyílni számodra.

E-Matrica

 

Hol és hogyan tudok autópálya matricát venni a Simple appal?

 

Indulás előtt tájékozódj, hogy mely útszakaszok fizetősek, majd a Simple alkalmazás e-Matrcia kártyáját megnyitva – kocsid rendszámát beregisztrálva – igényeidnek megfelelően válaszd ki, hogy milyen matricára van szükséged. Az alkalmazásban megtalálod a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. teljes e-matrica-kínálatát.

Hová kerül a matrica, és honnan tudom, hogy nem fognak ezzel megbüntetni?

 

Az alkalmazáson keresztül vásárolt autópálya matrica a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. rendszerétől érkezik egyenesen a telefonodba, így a vásárlás pillanatától kezdve szerepel az állami szolgáltató rendszerében. Az autópályák ellenőrző rendszerei éppúgy érzékelik a Simple e-matricáit, mint az egyéb módon vásároltak esetében. A matrica az alkalmazás „Matricáim” menüpontjában landol, onnan bármikor előhívható minden adatával együtt.

Honnan tudja az autópálya ellenőrző szerv, hogy vettem Simple autópálya matricát?

A Simple rendszere teljes mértékben össze van kapcsolva a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. rendszerével, így a vásárolt matrica azonnal megjelenik a NÚSZ rendszerében, az autópálya ellenőrző rendszere pedig a rendszámot leolvasva győződik meg arról, hogy az adott jármű érvényes elektronikus matricával rendelkezik.

Megjött az SMS a banktól a foglalásról, ezzel meg is van a matrica?

 

Nem, mivel a tranzakció indításakor csak befoglalásra kerül a számládon a matrica díja, de ez még nem jelenti azt, hogy valóban sikeres volt a tranzakció. A vásárlás során mindenképpen várd meg, hogy az alkalmazás visszajelzi a sikeres vásárlást, és ellenőrizd a Matricáim menüpontban a matrica érvényességét. A vásárlásról emailben nyugtát is küldünk a Simple-fiókod emailcímére. Az autópályára való felhajtás előtt tehát mindenképp győződj meg arról, hogy sikeresen végbement a tranzakció, és megjelenik-e matricád az alkalmazásban.

Mikortól érvényes a matrica, amit vettem?

 

Alapesetben a vásárlás pillanatától érvényes, illetve heti/havi matrica esetén későbbi dátumot is beállíthatsz. Visszamenőleg nem érvényes, még egy adott napon belül sem, tehát az e-matricát minden esetben előre, a díjköteles szakaszra való felhajtás előtt kell megváltani. A Simple segítségével ugyan akár az autópályán is megvásárolhatod a matricát, de ezt nem javasoljuk, kivéve ha van érvényes matricád, és egy későbbi időszakra vennél. Az autópályára való felhajtás előtt győződj meg arról, hogy sikeresen végbement a tranzakció, és megjelenik-e matricád az alkalmazásban.

Úgy tudom, hogy a matricát kinyomtatva is a kocsiban kell tartanom. Hogyan nyomtathatom ki a Simple-matricát?

 

A matricát nem szükséges kinyomtatnod. Ha szükséged van a vásárlásról szóló bizonylatra, a matrica vásárlásakor a Simple-től kapott emailben található link segítségével kinyomtathatod.

Éves autópálya matricát vettem júniusban, mégis azt írja a rendszer, hogy lejár január végén. Miért?

 

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. díjtáblázata szerint az éves jogosultság a tárgyév első napjától, későbbi vásárlás esetén pedig a vásárlás időpontjától a tárgyévet követő év január 31. napjának 24. órájáig (összesen 13 hónap, amennyiben a vásárlás tárgyév január 1-jén történik).

Elrontottam a rendszámot/kategóriát/rendszámcsere történt/átíratnám, mit tegyek?

 

Minden ilyen esetben a Nemzeti Útdíjfizetési Zrt. az illetékes, keresd az ügyfélszolgálatukat: www.nemzetiutdij.hu

Számlát hogyan kaphatok a matricáról?

 

Állítsd be a számlázási címet Simple profilodban, majd a vásárlás során, a fizetési képernyőn válaszd ki a kívánt számlázási címet. Akár új címet is rögzíthetsz, vagy módosíthatod a korábban megadottat. Fontos, hogy minden tranzakció során külön ki kell választani a számlázási címet. A tranzakció végrehajtását követően azonnal megkapod az alkalmazásban regisztrált emailcímedre a számlát. Utólagos számlakérésre a tranzakciót követő 15 napon belül van lehetőséged ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.

Mobiljegy(közlekedesi)

 

Milyen típusú jegyeket tudok venni a Simple Mobiljegy szolgáltatásában?

 

Különféle típusú fővárosi és vidéki jegyeket és bérleteket, városi és város környéki közösségi közlekedésre. A kínálat folyamatosan bővül, az aktuálisan elérhető jegyeket és bérleteket a lap alján találod.

Van különdíja a Simple Mobiljegy használatának?

 

Nem számolunk fel sem tranzakciós, sem kezelési költséget az alkalmazásban a Mobiljegy vásárlásokért.

Mi kell ahhoz, hogy használhassam a Simple Mobiljegy funkcióját?

 

Android 5.0, vagy iOS 12 vagy újabb operációs rendszerű, működőképes kamerával, és aktív internetkapcsolattal rendelkező telefonra lesz szükséged. Emellett szükséged lesz egy Simple fiók regisztrációra.

Mivel tudom kifizetni a mobiljegyemet?

 

Bármely bank által kibocsátott VISA, MasterCard, AMEX típusú bankkártyáddal fizethetsz a Simple fiókodon keresztül, a kártyát el is mentheted a későbbi vásárlásokhoz

Hogyan kapom meg a mobiljegyet, ki kell nyomtatnom?

 

Nem kell kinyomtatnod semmit, a megvásárolt jegy vagy bérlet a mobilodban, a Simple alkalmazásban landol, onnan megnyitva tudod érvényesíteni és felmutatni az ellenőrnek.

Mikortól érvényes, és hogyan tudom érvényesíteni a mobiljegyet?

 

A különböző típusú jegyek és bérletek érvényessége eltérő lehet, de mindegyikre igaz, hogy leghamarabb a vásárlástól számított 2 perc múlva válik érvényessé, vagy tudod érvényesíteni.

Időalapú jegyek (bérletek, napijegyek) esetén az érvényesség kezdő időpontját vásárláskor tudod beállítani, így későbbi érvényességi dátumra is vásárolhatsz.

Repülőtéri vonaljegy: bármikor érvényesítheted a buszon található jegyérvényesítő kód beolvasásával.

Mit kell tennem, hogy felszállhassak a metróra?

 

Nyisd meg a Simple alkalmazást, nyisd meg a bérletet, és válaszd a “Metróra szállok” opciót. Ezután válaszd ki a listából a metrómegállót, ahol éppen felszállni készülsz, és máris megjelenik a bérlet-animáció, amit fel kell mutatni az ellenőrző személyzetnek a metró bejáratánál.

Az alkalmazás GPS segítségével felkínálja a közeli metrómegállókat, a gyakran használt megállókat pedig kedvencnek is jelölheted, így gyorsabban eléred őket legközelebb.

Első ajtós buszra hogyan jutok fel?

 

Nyisd meg a Simple alkalmazást, keresd meg a használni kívánt érvényes mobiljegyet, és válaszd a „kódbeolvasás felszálláshoz” gombot, majd olvasd le a kihelyezett kódot a busz oldaláról. A képernyőn megjelenő animált ábrát mutasd fel a sofőrnek, akinél azonos ábra kell, hogy megjelenjen.

Mit kell felmutatnom az ellenőrnek, aki menet közben ellenőriz?

 

Az érvényes mobiljegyet megnyitva a „Felmutatás az ellenőrnek” gombra kattintva jelenik meg a mobiljegy egyedi jegykódja, ezt olvassa be az ellenőr a saját készülékével. Napijegy és bérlet esetén arra az igazolványodra is szükség van, aminek a számát a vásárláskor megadtad az alkalmazásban.

Mik ezek a színes ábrák, amik megjelennek?

 

Ezekkel tudod bizonyítani a járművezetőnek, vagy a metró bejáratánál lévő személyzetnek, hogy mobiljegyed érvényes.

Volt érvényes mobiljegyem, de nem tudtam felmutatni, mert lemerült a telefonom. Utólag lehetséges ez?

 

A bérleteket utólag is bemutathatod, a pótdíjazástól számított 5 munkanapon belül a BKK pótdíjfizetésre kijelölt ügyfélközpontjaiban. Utólagos bemutatáskor szükséges a pótdíjcsekk, továbbá be kell mutatni a pótdíjazás időpontjában érvényes mobiljegyet és a hozzárendelt arcképes igazolványt.

Másik mobilon vettem a bérletet, de cseréltem, vagy a másik mobilom van nálam, ilyenkor is el tudom érni a bérletemet?

 

A napijegyek és bérletek két alkalommal helyezhetők át másik készülékre az érvényességi időszakon belül, így ha mobilt cserélsz, az új telefonra a Simple applikációt letöltve, és a Simple fiókodba belépve át tudod helyezni a napijegyet vagy bérletet. Ehhez csak válaszd ki az áthelyezni kívánt jegyet vagy bérletet, és nyomj rá az „Áthelyezem erre a készülékre” gombra.

Másvalakinek tudok bérletet vagy jegyet venni?

 

Repülőtéri (100E) vonaljegyet igen. Akár több jegyet is megvásárolhatsz, fontos azonban, hogy utazáskor minden egyes jegyet külön-külön kell érvényesíteni. Éppen ezért javasoljuk, hogy a gördülékenyebb használat érdekében mindenki saját felhasználói fiókkal, saját eszközön vásárolja meg és használja jegyét.

A napijegyek és a bérletek személyhez kötöttek, ezért azokat minden ügyfélnek ajánlott saját felhasználói fiókján belül megvásárolnia saját magának.

Csak magánszemély nevére vagy cég (munkáltató) nevére is kérhetek számlát?

 

Mindkettőre van lehetőség. Fontos különbségtétel, hogy szociálpolitikai és üzletpolitikai támogatásban részesülő díjtermékek esetén számla csak magánszemély részére állítható ki. A számlát a Simple fiókban regisztrált emailcímre küldi ki a rendszer.

Milyen adatokra van szükségem a vásárláshoz?

 

Csak a bérletek és napijegyek esetén kell külön igazolványszámot megadni. Fizetéskor a bankkártyád adataira lesz szükséged, ha még nincs Simple fiókban elmentett bankkártyád.

Hol jelezhetem a mobiljeggyel kapcsolatos észrevételeimet, az esetleges hibákat?

 

A Simple ügyfélszolgálatán jelezheted észrevételeidet.

Vissza tudom-e váltani a megvásárolt jegyemet, bérletemet?

 

Az érvényes díjtermékek a 2 perces technikai késleltetés időtartama alatt, illetve érvényességi idejük kezdetéig visszaválthatóak. Jegyek esetén amennyiben még nem került érvényesítésre, a felhasználó által visszaválthatók. Minden esetben a „még nem érvényes” termékek között ki kell választani a megfelelő tételt, és a visszaváltás gombra kattintani. A díjtermék a lejártak közé kerül, visszaváltott státusszal törlésre, a tranzakció pedig sztornózásra kerül, így a vásárlás során használt bankkártyán jóváírásra kerül az összeg a felhasználó számlavezető bankjának elszámolási rendjének megfelelően.

Mi a teendő, ha a bankomtól értesítést kapok a fizetett összeg terheléséről, de az alkalmazásban nem jelent meg a megvásárolt jegy vagy bérlet?

 

Először ellenőrizd az applikáción belül a még nem érvényes jegyek között a megvásárolt jegyet vagy bérletet. A vásárlás összegét a bankszámlán először csak zárolják (erről értesítést kapsz a bankodtól a vásárlás pillanatában), a bank viszont csak akkor könyveli a terhelést, amikor a tranzakció sikerességéről meggyőződött. Abban az esetben, ha a még nem érvényes jegyek között sem jelent meg a vásárlás, akkor a zárolt összeget a bank várhatóan néhány napon belül feloldja. Ilyen esetben kérjük fordulj a számlavezető bankodhoz.

QR-vásárlás

 

Mire jó a QR vásárlás funkció az alkalmazásban?

 

Jelenleg a SimplePay felületén indított webes vásárlásaidat tudod kiegyenlíteni általa abban az esetben, ha a „QR kódos fizetés” opciót választod a fizetési felületen. Ekkor megjelenik egy egyedi QR kód a képernyőn, ami tartalmazza a fizetési adatokat. Ezt a kódot kell csak leolvasnod az alkalmazás „QR vásárlás” szolgáltatását megnyitva, és máris az alkalmazás fizetési felületén találod magad, ahol bármely bankkártyáddal kifizetheted a vásárlást.

Hűségkártya

 

Miért nem találom a megszokott helyén, a főképernyőn a Hűségkártyákat?

 

A Simple Plus alkalmazásban új helyre került a Hűségkártya funkció, az új Tárcám menüpontba, a bankkártyák, megvásárolt jegyek és egyéb olyan elemek közé, amelyeket általában a fizikai tárcájukban tárolnak az emberek. A Tárcám menüpont könnyen elérhető a főképernyő alsó navigációs menüjéből, a fontos hűségkártyák pedig továbbra is kitűzhetők a telefon képernyőjére, így az alkalmazás megnyitása nélkül is elérhetők.   

Milyen kártyákat tudok tárolni a Simple Plus alkalmazásban?

 

Bármilyen kártya tárolható az appban, de elsősorban azon hűség-, tagsági vagy klubkártyák tárolhatók, melyek vonalkóddal vagy azonosító számmal vannak ellátva.

Miért szerepelnek az appban kártyasablonok, amelyek közül választhatok?

 

Hogy megkönnyítsük a dolgodat, igyekeztünk minél több létező kártyát előre beépíteni a rendszerbe. Az előre definiáltak közt nem szereplő típusú kártyát a fent leírt módon viheted fel a rendszerbe, befotózással képet is csatolhatsz hozzá.

Hogyan működik a Simple Plus Hűségkártya szolgáltatása?

 

A tárcádban hordott kártyák nagy részének használatához valójában nincs szükség a fizikai kártyára, elég hozzá annak azonosító számsora, vagy vonalkódja. A Simple beolvassa a fizikai kártyán lévő vonalkódot és létrehozza annak virtuális mását az alkalmazásban, vagy a manuálisan felvitt kódszámhoz generál vonalkódot, amely megegyezik a kártyán lévő vonalkóddal (ha van rajta ilyen). A Simple Hűségkártya szolgáltatása abban segít, hogy ilyen kártyáid többségét kényelmesen, egy helyen tárolhasd a telefonodban. Így mindig kéznél lesznek, ha szükség van rájuk. Ha a képernyőre teszed a kártya ikonját, internetkapcsolat nélkül is előhívhatod az adott kártya vonalkódját.

Milyen kártyát nem lehet a Simple Plus alkalmazásban eltárolni?

 

Bármilyen kártyát lehet a Simple-ben tárolni, azonban azok elfogadása minden esetben az adott elfogadóhelyen múlik. Azokat a kártyákat, amelyek érvényesítéséhez nem elég a vonalkód vagy az azonosítószám bemutatása, így például a chipet tartalmazó vagy matricás kártyákat szintén eltárolhatod ugyan, de azokat nem tudod majd érvényesíteni. A Simple alkalmazásban tárolt hűségkártyák elfogadása minden esetben az adott elfogadóhelyen múlik.

Mit tegyek, ha a valahol nem fogadják el elektronikus formában a hűségkártyát?

 

A hűségkártyáknak több típusa létezik, a Simple alkalmazás azokat célszerű tárolni, amelyek érvényesítéséhez a vonalkód vagy azonosítószám elegendő. A chippel működő, vagy matricagyűjtő kártyákat felviheted ugyan, de értelemszerűen nem tudod érvényesíteni az alkalmazás segítségével. A vonalkódos vagy számkódos virtuális hűségkártyákat legtöbb esetben elfogadják, ezt azonban nem tudjuk garantálni. Ha valahol nem fogadják el az appban eltárolt kártyát, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunkon!

Fizetés és biztonság

 

Hogyan tudok fizetni az alkalmazással?

 

A Simple alkalmazásban bankkártyával vagy tudsz fizetni, illetve autópálya-matricádat OTP Cafeteria kártyával is fizetheted. Bankkártyád adatait egyszerűen és biztonságosan elmentheted, így a következő vásárlások alkalmával nem kell újra megadnod kártyád adatait.

Biztonságos az alkalmazás használata?

 

Az alkalmazás számos biztonsági funkcióval bír. Használata jelszóhoz kötött, elmentett kártya esetén 5000 forint feletti vásárlásoknál ezt az általad beállított egyedi jelszót kéri a fizetés jóváhagyására. Ezt az értékhatárt csökkentheted, akár 0 forintra is beállíthatod. Annak ellenére, hogy bankkártyádat elmentheted, maga az alkalmazás nem tárolja kártyád adatait, így nem kell attól tartanod, hogy feltörik és megszerzik adataidat. Az alkalmazást rendszeres etikus hacker tesztnek vetjük alá, a fejlesztő OTP Mobil pedig garantálja az alkalmazás vásárlási és fizetési folyamatainak banki szintű biztonságát.

Mikor kell jelszót megadni?

 

Bankkártya elmentésekor minden esetben meg kell adnod Simple-jelszavadat. Ezt követően ha az alkalmazásban elmentett bankkártyáddal fizetsz, működésbe lép a vásárlási limit. Alapbeállításként 5000 forint értékű vásárlás felett meg kell adnod Simple jelszavadat a tranzakció befejezéséhez. Minden felhasználó megváltoztathatja és maga beállíthat 5000 forintnál alacsonyabb vásárlási limitet, mely fölött jelszó megadása szükséges. 5000 forintos értékhatár felett azonban mindenképpen jelszót kér a rendszer korábban elmentett kártya esetén.

Milyen bankkártyát használhatok?

 

A Simple alkalmazás bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express kártyákat elfogadja, emellett az e-Matrica szolgáltatásban OTP Cafeteria kártyával is fizethetsz.

Hogyan tudok bankkártyát regisztrálni az alkalmazásban?

 

Kétféleképpen. A Tárcám-Bankkártyáim menüponton keresztül, vagy egy termék megvásárlása során, fizetés közben is elmentheted bankkártyádat. Ha a Bankkártyáim menüponton keresztül csinálod, 100 forint értékű próbaterhelést végez el a rendszer bankszámládon ellenőrzésképpen. A próbaterhelés során zárolt összeg visszatérítését automatikusan elindítjuk, ennek átfutási ideje a számlavezető banktól függően akár azonnal, de legkésőbb néhány napon belül végbemegy. Az elmentett kártyákat külön elnevezheted, és külön fizetési opcióként jelennek meg a következő tranzakció során, így egyszerűen kiválaszthatod a listából.

Hogyhogy nem tárolja az alkalmazás a bankkártyám adatait, ha egyszer elmentettem?

 

A kártyaadatok biztonságos szervereken tárolódnak.

Mi történik, ha elveszítem, vagy ellopják a telefonomat?

 

A Simple olyan biztonságos, mint egy hagyományos webes fizetőfelület, és sokkal biztonságosabb, mint egy klasszikus pénztárca. A tranzakciókat az OTP Bank végzi, és az általad megadott, illetve automatikusan 5000 forintos vásárlási limit felett minden vásárlásnál jelszó szükséges. Ezúton hívjuk fel figyelmedet az ehhez kapcsolódó alapvető biztonsági szabályokra. A jelszót ne add meg másnak, és ha ellopják a telefonod, azonnal tiltasd le a bankkártyád, amennyiben az el volt mentve az alkalmazásban. A Simple alkalmazást az alábbi módokon tudod illetéktelen felhasználók számára elérhetetlenné tenni:

  • A Simple alkalmazást más mobilkészüléken megnyitva a jelszavad megváltoztatásával,
  • a Simple ügyfélszolgálaton keresztül új jelszó igénylésével.

Sikertelenséget jelzett az applikáció de kaptam SMS-t a bankomtól a kártya terheléséről.

 

Ellenőrizd a tranzakciós listádat, ha látod benne a keresett tételt, akkor sikeresen megvásároltad a kívánt terméket, szolgáltatást. Ha parkolásod folyamatban/pending állapotban, szürkével jelenik meg, akkor minden rendben van, amíg le nem állítod, így marad, rákattintva minden részletét eléred. Ha nem szerepel a tranzakciós listában a tétel, akkor hiba lépett föl a teljesítésben, a kifizetett összeg automatikusan visszakerült kártyádra. Hogy erről kapsz-e újabb SMS-t, az a bankodon múlik.

Kuponok

 

Mi az a Simple kupon?

 

Egy virtuális kupon, melyet különféle módokon lehet megszerezni és beváltani, az adott kupon leírásának megfelelően.

A Kuponjaim menüpontban jópár kupont látok, de mind szürke. Mit kezdjek velük?

 

Kattints rájuk, és olvasd el a megszerzési feltételt. Ha általad is teljesíthető feltételt találsz, próbáld meg! Elképzelhető viszont, hogy speciális, például rendezvényhez kötött kupont bocsátunk ki, ez esetben korlátozottak a lehetőségeid. Egy kupon inaktív állapotban való láthatósága önmagában nem képez jogalapot a kupon megszerzésére. Minden kuponhoz tartozik a kuponból előhívható felhasználási feltételrendszer.

Milyen módokon tudok megszerezni egy Simple kupont?

 

A megszerzésnek több módja lehet. Külső aktiváló kód beírása, QR kód beolvasása, bizonyos számú vagy összegű tranzakció végrehajtása, meghívó küldése, stb. Mindig az adott kupon paramétereitől függ a kupon megszerzése.

Hogyan tudom megszerezni a kódot az aktiváláshoz?

 

Aktiváló kódot sokféleképpen küldünk ki: hírlevélben, kérdőívvel, Facebook-posztban, hirdetésben. Célszerű követned csatornáinkat, hogy ne maradj le a kuponokról.

Megszereztem a kódot, de nem volt hova beírnom a vásárláskor, így a teljes összeget kellett kifizetnem. Mit rontottam el?

 

összeget kellett kifizetnem. Mit rontottam el? A kódot nem a fizetéskor kell beírnod, hanem a vásárlás megkezdése előtt aktiválnod kell vele a kupont. Tehát a Kuponjaim menüpontban megkeresed az adott kupont, és aktiválod a kóddal, melynek következtében a kupon kékre vált. A kupon megszerzéséről emailben is értesítést kapsz. Ezt követően indítsd a vásárlást abban a szolgáltatásban, melyre vonatkozik a kupon által biztosított kedvezmény, és a folyamat során felkínálja majd a rendszer.

Hogyan tudom beváltani az aktivált kupont?

 

A vásárlási folyamat során, a fizetési oldalon alul, bal oldalt megjelenik egy zöld gomb, „Kupon választás” felirattal. Erre kattints rá, majd válaszd ki a kupont. A fizetési képernyőn ekkor megjelenik a kupon által biztosított kedvezmény a végösszegben. Végül fizesd ki a fennmaradó összeget bankkártyádról.