Év appja különdíj - 2018-ban is folytatódik a Simple sikersztorija

Az idei évben Különdíjjal jutalmazták Simple alkalmazást az Év Applikációja kategóriában, a Magyar Marketingszövetség által 17. alkalommal megrendezett pályázaton.

Az idei évben Különdíjjal jutalmazták az OTP Mobil fejlesztését az Év Applikációja kategóriában. A jelenleg több mint 630.000 regisztrált felhasználóval rendelkező Simple by OTP app várhatóan 2018-ban is újabb rekordévet zár, amiben nagy szerepe van a 2017-ben bevezetett mobilfizetési funkciónak is.  

Ugyanazon a napon, amikor az OTP Bank elnyerte az Év bankja és az Év leginnovatívabb bankja elismeréseket is a Mastercard Év Bankja díjátadóján, a Magyar Marketing Szövetség által delegált szakmai zsűri idén Különdíjjal tüntette ki a Simple by OTP alkalmazást az Év Applikációja díjért folyó versenyben. 

Az előző két évben a Simple alkalmazás nyerte a pályázat Minőségi díját, így egymás után harmadszor nyert rangos elismerést a pályázaton.

A címre olyan alkalmazások pályázhattak, amelyek mobil eszközökről bárhol elérhető funkcióikkal segítik a felhasználók mindennapi életét. A zsűri elsősorban az innováció, a funkcionalitás és felületek kezelhetősége szempontjából mérlegelte a versenyre nevezett megoldásokat.

A kategória 13 pályázója közül díjat nyert Simple értékelésében a zsűri kiemelte, hogy a Simple alkalmazás már sokadik éve könnyíti meg az életünket azzal, hogy segít a teljesség igénye nélkül a parkolásban, autópálya-matrica vásárlásban, mozijegy vásárlásban, ételrendelésben, mindezt a lehető legegyszerűbb módon.

„Már az is nagy büszkeség volt számunkra, amikor először kiérdemeltük ezt az elismerést, ugyanakkor az, hogy ez már egymás után harmadszorra sikerült, megerősít minket abban, hogy érdemes és szükséges folyamatosan fejleszteni, megújítani az alkalmazásunkat, bővíteni az elérhető funkciókat – kommentálta a díjat Benyó Péter, az OTP Mobil Kft. ügyvezető igazgatója. „A szakmai díj mellett számunkra fontos visszajelzés, sőt elismerés, hogy 630 ezer ember használja a Simple alkalmazást, és a tranzakciók száma idén már a 2 milliót is meghaladta”- tette hozzá.

A Simple by OTP alkalmazás tavaly elérhetővé tett mobilfizetési funkcióját is egyre többen használják. Az indulás óta már több mint 3,3 millió alkalommal fizettek így az applikáció felhasználói.

A szakmai elismerések mellett az alkalmazás a felhasználók körében is jól teljesít. Az App Store-ban és a Google Playen is sikerült megőriznie tavalyi 4.8-as, illetve 4.5-ös értékelését.

Az alkalmazás korábbi díjai:

2014 – Mobil marketing megoldások kategória – Az Év Applikációja (Az Év Honlapja)

2015 – Az év lakossági mobileszköz alkalmazása (Mastercard)

2016 – Minőségi díj - Az Év Applikációja (Az Év Honlapja)

2017 - Legügyfélbarátabb Fintech Megoldás (FintechRadar)

2017 – Minőségi díj - Az Év Applikációja (Az Év Honlapja)

 

Az OTP Mobil Kft.-ről

Az OTP Bank 2014-ben alapította az OTP Mobilt, a csoport fintech cégét. A vállalatnak két fő terméke van, a Simple by OTP mobilalkalmazás és a SimplePay online fizetési megoldás. Ezekkel a termékekkel mind az m-commerce, mind az e-commerce piacok meghatározó szereplője a vállalat.

A Simple alkalmazásról

A Simple alkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű, integrált alkalmazás, amely a mobilfizetést ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással, mint például a köztéri parkolás fizetése, autópálya-matrica vásárlása, mozi- és koncertjegyek vásárlása vagy akár az ételrendelés. Ingyenesen letölthető a Play Store-ból és az App Store-ból, szolgáltatófüggetlen, bármely bank által kibocsátott bankkártyával használható és szinte minden okostelefonra telepíthető.

Töltsd le a Simple alkalmazást a mobilodra!