Érintéses mobilfizetési szolgáltatást indított az OTP Bank

/kepek/Simple_Mobilfizetes_FB_Post_stock.png
  • Mobilfizetés

Az OTP Bank a digitális fejlesztések terén újabb mérföldkőhöz érkezett, a mai napon elindította érintéses mobilfizetési megoldását, amely a Simple alkalmazáson keresztül érhető el. Az OTP Mobil által fejlesztett és üzemeltetett megoldás első körben az OTP Bank ügyfeleinek lesz elérhető.

A mobilfizetés területén folyamatos fejlesztéseket hajt végre a hitelintézet, június elején megújult a Simple alkalmazás is, az új mobilfizetési szolgáltatás bevezetése pedig ennek a folyamatnak egy újabb lépése.  

 

TUDJ MEG MINDENT Az érintéses MOBILFIZETÉSRŐL és működéséről - KATTINTS IDE!

 

Az elmúlt évek áttörést hoztak az érintéses fizetésben Magyarországon: 2016-ban először haladta meg az érintéses bankkártyás fizetési tranzakciók száma a hagyományosakét. Hazánkban 1,2 millió okostelefon rendelkezik az érintéses fizetéshez szükséges NFC technológiával, mely a jövőben a középkategóriás okostelefonokban is egyre inkább elérhetővé válik majd. Az OTP Mobil által fejlesztett és üzemeltettet Simple alkalmazás forgalma pedig az év első három hónapjában már 590 millió forint volt, ami több mint a 2016-os forgalom fele. 

 

Ezeket a trendeket látva az OTP Bank elindította érintéses mobilfizetési szolgáltatását, ami a Simple alkalmazáson keresztül érhető el kezdetben a pénzintézet ügyfelei számára. Június elején maga az alkalmazás is új dizájnt és felhasználói felületet kapott. Az eddig megszokott csempék helyett kártyákat használhatnak az ügyfelek, amelyeket preferenciájuk szerint sorba is rendezhetnek.

 

Annak érdekében, hogy az applikációt minél könnyebben és kényelmesebben lehessen használni, a fejlesztések során figyelembe vették a felhasználók visszajelzéseit is. Az új fizetési szolgáltatás igénybevételéhez NFC képes, minimum 4.4-es Android operációs rendszert futtató telefonnal kell rendelkezniük a felhasználóknak.

 

„A digitalizáció folyamata nem újdonság számunkra, mindig igyekeztünk az elsők között reagálni az új trendekre és az általuk generált igényekre. A mobilfizetésben rejlő lehetőségeket felismerve alkottuk meg a Simple alkalmazást, Magyarország egyik legmodernebb, sokoldalú, de mégis egyszerűen használható applikációját. Most pedig ismét egy új, jelentős előrelépést tettünk az új mobilfizetési szolgáltatás elindításával. A Simple több millió ügyfelünk számára teszi elérhetővé a mobiltelefonnal való fizetés élményét.” - mondta Csányi Péter, az OTP Bank Digitális Értékesítési és Fejlesztési Igazgatóságának ügyvezető igazgatója.

 

TUDJ MEG MINDENT AZ ÉRINTÉSES MOBILFIZETÉSRŐL ÉS MŰKÖDÉSÉRŐL - KATTINTS IDE!

 

A most bemutatott rendszer azzal képes fokozni az ügyfélélményt, hogy össze lehet kötni a fizetések során a POS terminálokon megadandó PIN kódot, a telefon zárolásának feloldásához szükséges kóddal, így amikor a felhasználó fizetni szeretne, nem kell mást tennie, mint feloldania a telefonját és már érintheti is a terminálhoz. Sőt a funkció használatához még internetes csatlakozás sem szükséges, így akár offline módban is használható.